سامانه بارشی تمام مناطق غرب را احاطه کرد

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشورگفت: سامانه بارشی تمام مناطق غرب،جنوب غرب،جنوب غرب،خلیج فارس،تنگه هرمز،دامنه های جنوبی البرز و برخی مناطق شمال غرب و بتدریج نواحی مرکزی را در برمی گیرد.

 عبدالرضا امیدوار،مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با ارزیابی و ضع آب وهوای امروز کشور گفت: طبق بررسی های به عمل آمده امروز سامانه بارشی تمام مناطق غرب،جنوب غرب،جنوب غرب،خلیج فارس،تنگه هرمز،دامنه های جنوبی البرز و برخی مناطق شمال غرب و بتدریج نواحی مرکزی را در برمی گیرد.

وی افزود: از بعدازظهر فردا در غرب کشور بتدریج از مقدار ابرها کاسته می شود ولی در سایر نقاط ذکر شده بارش ها ادامه می یابد،بیشترین میزان بارش طی امروز و فردا برای غرب و جنوب غرب کشور پیش بینی می شود  و در مناطق تحت تاثیر این سامانه امروز و فردا دمای هوا کاهش يافته و بارش ها در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف خواهد بود .

 مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور  در خصوص وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز گفت: آب و هوای استانهای تهران و البرز امروز،نیمه ابری وبتدریج ابری گاهی بارش باران و وزش باد و درارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود./عب

برچسب ها: آب و هوا ، کشور ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار