موسوي‌لارگاني:

بودجه 92 انقباضی و با تأکید بر شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بودجه سال 92 انقباضی خواهد بود، گفت: اگر درپی تحقیق اقتصاد مقاومتی هستیم باید اتکاء اقتصاد کشور از نفت به سایر منابع درآمدی را مدنظر قرار دهيم.

 سیدناصر موسوي‌لارگاني نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان‌اینکه طبق صحبت‌های مسئولين دستگاه اجرايي كشور، بودجه سال 92 به موقع تقدیم مجلس خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود که تا اواسط آذرماه که مهلت قانونی تقدیم بودجه به مجلس است این اقدام صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: تحریم‌های اقتصادی و مشکلات موجود اقتصادی، شرایطی را به وجود آورده است که با توجه به این شاخص ها بودجه سال آینده باید بودجه انقباضی مدیریت شده  و با تأکید بر رشد شاخص‌های اقتصادی و اقتصاد مقاومتی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان‌اینکه در بودجه سال آتی باید از هزینه‌ها و بودجه‌های مصرفی غیرضرور جلوگیری شود، اظهار داشت: حمایت از تولید و رفع موانع سرمایه‌گذاری و اشتغال از محورهایی است که باید در تدوین بودجه دستگاه‌های اجرایی مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم فلاورجان با بیان‌اینکه در بودجه آتی باید تأمین رفاهیات مورد نیاز جامعه مدنظر قرار گیرد، افزود: تأمین رفاهیات مورد نیاز جامعه و گروه‌بندی پروژه‌های عمرانی از جهت درجه اهمیت و پیشرفت فیزیکی از جمله محورهایی است که باید در تدوین بودجه مدنظر مجلس و دولت قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی در خاتمه تأکید کرد: اگر درپی تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم قطعا باید اتکاء اقتصاد کشور از نفت به سایر منابع درآمدی را مد نظر قرار دهيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، بودجه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار