مدیر عامل پرسپولیس ميهمان دیدار میلان و زنیت

رویانیان: قراردادمان با رئال مادريد قطعي شد / بايرن مونيخ و منچستر درليست انتظار

مدیرعامل پرسپولیس گفت: برای همکاری های آکادمیک با چند تیم مطرح اروپایی مذاکره کرده و قراردادمان با رئال مادرید هم حتمی است و تقریباً نهایی شد.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: امروز به ایتالیا سفر خواهم کرد تا هم دیدار زنیت و میلان را از نزدیک ببینیم و هم با مسئولان این تیم قراردادمان را با میلان هم قطعی کنیم.

وی اضافه کرد: ما علاقه داریم با باشگاه های مطرح سرخ پوش در سراسر دنیا همکاری کنیم و بر همین اساس در آینده نزدیک با بایرن مونیخ و منچستر یونایتد قرارداد همکاری امضا خواهیم کرد.

 وي ادامه داد: در حال حاضر 4 بازیکن ما پیشنهاد خارجی دارند که این پیشنهادها از کشورهای اینگلیس، آلمان، روسیه و امارات است.

وی افزود: علاوه بر انصاری فرد و پولادی، آقا زمانی هم از تیم های خارجی پیشنهاد دارد. از ماه اسفند چند بازیکن جوان پرسپولیس عازم برزیل می شوند. ما برای درآمد زایی و تجارت در فوتبال گام بزرگی برداشتیم که نتایج آنها در آینده نزدیک مشخص می شوند.

وی در مورد رقم پیشنهاد باشگاه سلتیک برای انصاری فرد اظهار داشت: باشگاه سلتیک علاوه بر مبلغ قابل توجهی که به صورت ماهانه به انصاری فرد می داد 100 هزار دلار هم به باشگاه پرداخت می کرد.

همان طور که قول داده بودم اسم پرسپولیس در جهان پیچیده و خبر قرارداد ما آمادگی ترافیک برزیل هم در رسانه های دنیا بازتاب زیادی داشته است.

وی در مورد هدیه هدایتی به کریمی هم گفت: بعضی از دوستان عجله نکنند. خودمان می خواهیم از پرسپولیس ها تقدیر کنیم خیلی وقت است که دوست دارم مراسم تجلیل خوبی از کریمی و مهدوی کیا و هاشمیان و باقری به عمل بیاورم. اگر می خواهند که کادو بدهند به خودمان بدهند.

رویانیان در خصوص بازگشت ایمون گفت: یک سری مشکلات برای ایمون پیش آمده بود که قرار دادش را فسخ کرد. من امروز با او جلسه ای ندارم و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و هنوز جدایی او قطعی نشده است.

وی در خصوص دست پیدا نکردن علی کریمی به جایزه مرد سال آسیا اظهار داشت: برای ما افتخار است که کریمی در بین سه نفر حضور داشته است البته پشت پرده ها کمی مشکوک به نظر می رسد چون همان طوری که  اول شدن او راحت بود ما هم از طرف باشگاه قطعا به او جایزه ارائه خواهیم کرد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار