به دستور سازمان‌های اطلاعاتی غرب؛

گوگل و توییتر به خدمت تروریست‌ها در سوریه آمدند + سند

با این سرویس ویژه، تروریست‌های سوریه فقط با تلفن همراه و بدون اینترنت می‌توانند توییت کنند.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران؛ پس از نقش آفرینی گوگل در پروژه نفرت انگیز توهین به پیامبر اسلام این بار و در پی قطع شدن سرویس اینترنت در کشور سوریه، سرویسی از سوی گوگل و توییتر برای کمک به تروریست‌ها در این کشور راه‌اندازی شده است.

گوگل و توییتر که با رویکرد  اشاعه شایعه و هراس‌افکنی و عاملیت گسترش موارد افترا و تهمت در مسائل داخلی کشورها از جمله پروژه شکست خورده  فتنه 88 و کودتای موسوم به مخملین در کشور ایران را در سابقه خود دارند، اعلام کرد‌ه‌اند که سرویس «وویس توییت» را برای تروریست‌های سوریه فعال و از سی نوامبر افتتاح کرده‌اند تا آن‌ها بعد از قطع اینترنت در بسیاری از نقاط کشورسوریه، بتوانند اخبارشان را رد و بدل کنند. با این سرویس ویژه، آن‌ها فقط با تلفن همراه و بدون اینترنت می‌توانند توییت کنند.



آنها ادامه داده‌اند: "ما گزارش‌هایی مبنی بر قطع شدن اینترنت و تلفن‌ها در سوریه دریافت کرده‌ایم. اما هر کسی که دسترسی داشته باشد می‌تواند به سادگی یک پیغام صوتی گذاشتن در تماس با شماره‌های بین‌المللی مطمئن باشد که پیام او مانند یک توییت منتشر خواهد شد".

این اقدام در جهت ایجاد و اشاعه شایعه و هراس افکنی در بین کاربران اینترنت به صورت فایل‌های صوتی در صفحه آن در توییتر منتشر می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.