ساختمان متروکه خیابان جردن متعلق به کیست؟

درب ساختمان بازنجیر قفل شده و دیوارهای طبقه همکف آن با آجرهای سفید رنگ پوشیده شده است و چند پارچه پاره به آن نصب شده است. در حیات این ساختمان نیز زباله، مصالح ساختمانی مخروبه، فرش پاره و زباله های دیگر وجود دارد...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، یکی از شهروندان که در منطقه نزدیک میدان آرژانتین زندگی می کند، با اشاره به متروکه بودن یک ساختمان چهار پنج طبقه در نبش خیابان 36 در جنوب خیابان آفریقا نزدیک میدان آرژانتین به خبرنگار بولتن نیوز گفت: این ساختمان که در ظاهر تکمیل شده است حدود سه چهارسال است متروکه مانده و به محل ریختن زباله تبدیل شده و شکل ظاهری آن شایسته محله ما نیست.






وی افزود: درب ساختمان بازنجیر قفل شده و دیوارهای طبقه همکف آن با آجرهای سفید رنگ پوشیده شده است و چند پارچه پاره به آن نصب شده است. در حیات این ساختمان نیز زباله، مصالح ساختمانی مخروبه، فرش پاره و زباله های دیگر وجود دارد.

وی ادامه داد: چند باری تقاضای رسیدگی به مسوولین شهرداری داده ایم که چرا وضع این ساختمان متروکه که چند سالی است ساخته شده، نیمه کاره رها شده و کسی در آن سکونت ندارد، و به محل زباله تبدیل شده است. ممکن است عده ای در ساعت هایی به آن وارد شوند یا خارج شوند و خلاصه حس بدی برای ساکنان محل ایجاد کرده است.



وی گفت: ما نمی دانیم که این ساختمان متعلق به کسی است  و نمی دانیم که چرا رسیدگی نمی کنند و چند سالی است که آن را رها کرده اند.

اگرچه درو دیوار آن بسته است اما با این وجود حس بدی ایجاد کرده که ممکن است عده ای امور خلافی انجام دهند.

وی افزود: نازیبا بودن و رها شدن این ساختمان نیز نکته دیگری است و جای سوال ایجاد کرده که چرا به آن رسیدگی نمی کنند و همان طور رها کرده اند و رفته اند.  باید بررسی شود که این ساختمان متعلق به چه کسی است و چرا رها شده و نازیبا و در وضع نامناسبی است.



پیگیری خبرنگار بولتن نیوز نشان می دهد که این ساختمان، که در 10 سال اخیر، به تدریج ساخته شده و در مواردی نیمه کاره رها شده و پس از آن تکمیل و رها شده است، احتمالا متعلق به یکی از مسوولین و شرکای اوست.

گفته می شود که این مسوول، سهم خود از این ملک را به نام برادر خانم خود منتقل کرده است و یکی از شرکای وی دارای پرونده های تخلف و قضایی درمحاکم بوده است.

برخی معتقدند که این ملک احتمالا مشکلاتی در رابطه با شرکای خود دارد و شاید مالکان آن به خاطر حساسیت هایی که در جامعه نسبت به آنها وجود دارد، فعلا آن را رها کرده اند تا پس از مدتی که حساسیت ها نسبت به وی کاهش یافت، این ملک را تکمیل و راه اندازی کند و یا بفروشد.



.
برچسب ها: ساختمان ، وبگردی ، متروکه ، جردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار