باهنر در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

من و ولايتي مدام با يکديگر ديدار مي‌كنيم/ ديدار اين هفته جبهه با آيت‌الله يزدي انجام نمي‌شود

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: من و ولايتي به طور مداوم يکديگر را در مجمع تشخيص مصلحت مي‌بينيم و با هم ناهار مي‌خوريم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدزضا باهنر نائيب رئيس مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينکه بايد دولت پانزدهم آذر بودجه را به مجلس مي‌فرستاد، اظهار داشت: به دولت توصيه مي‌کنيم در اسرع وقت بودجه را به مجلس تقديم کند.

وي درباره برخي از گمانه‌زني‌ها مبني بر ماموريت حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد براي رايزني با دولت درباره بودجه، گفت:‌ماموريت خاصي نبوده و دولت بايد بودجه را به مجلس تقديم کند و ما نيز مامور و مسئول نمي‌فرستيم.

باهنر درباره ديدار جبهه پيروان خط امام و رهبري با آيت‌الله يزدي افزود: ديدار اين هفته جبهه با آيت‌الله يزدي انجام نمي‌شود.

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان درباره کميته سياسي جبهه پيروان تصريح کرد:‌ما در حال رايزني هستيم تا برنامه رياست جمهوري را مطرح کنيم و با افراد مطرح نيز رايزني‌هايي انجام داده‌ايم اما تا کنون به جمع بندي نهايي نرسيده‌ايم.

وي در ادامه درباره ديدار خود با علي اکبر ولايتي خاطرنشان کرد: من و آقاي ولايتي مرتب در مجمع يکديگر را مي‌بينم و با هم ناهار مي‌خوريم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار