سنندج / نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس؛

ملت ایران تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدیدات و تحریم‌های دشمنان علیه ایران موضوع تازه‌ای نیست، گفت: روحیه استکبارستیزی ایرانیان تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،  بیاتیان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بیجار گفت: ملت ایران اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی به جرم آزادیخواهی و ظلم‌ستیزی همواره تحت فشار، تحریم و توطئه‌های مختلف بوده است.

وی گفت:‌ تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران هیچگاه نتوانسته مانع از پیشرفت و حرکت رو به جلوی این ملت در عرصه‌های مختلف شود. 

به گفته وی، ملت ایران همواره با قدرت، مقاومت، ایثار و شجاعت در مقابل تمامی تحریم‌ها و تهدیدها ایستادگی کرده و تهدیدات را به فرصت‌های ارزشمندی برای پیشرفت و آبادانی تبدیل کرده است.

بیاتیان با اشاره به حضور تأثیرگذار جوانان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت:‌ جوانان امروز نیز با الگوگیری از جوانان هشت سال دفاع مقدس به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل دشمنان ایستاده و تهدیدات و توطئه‌های آنان را یکی پس از دیگر خنثی می‌کنند./س
برچسب ها: حرکت ، عرصه ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.