شهرکرد / عضو كمیسیون انرژی مجلس؛

شكار پهپاد آمریكایی اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، با تبریك شكار پهپاد آمریكایی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این كار بزرگ، اقتدار و توانایی نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

امیرعباس سلطانی افزود: شكار پهپاد فوق مدرن آمریكایی در ایران، درس عبرتی به نظام سلطه و كشورهای غربی، و نشانگر تعهد و تخصص نیروهای جوان كشور و پیشرفت های ایران است.

عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور نظامی و نفوذ هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی در خاورمیانه، نشان از تلاش آمریكا برای كسب منافع نامشروع و مستبدانه است كه این توطئه در ایران، با شكست مواجه شده است.

سلطانی تصریح كرد: شكار هواپیمای جاسوسی آمریكا، یك حادثه ساده نیست و به همین دلیل، بسیاری از رسانه های غربی، این رویداد را شكستی برای نیروهای امنیتی آمریكا قلمداد كرده اند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: امروز، قدرت، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزایش یافته كه نمونه بارز و آشكار آن، شكار پهپاد آمریكایی است.

یك فروند پهپاد شناسایی آمریكایی از نوع « اسكن ایگل »، سه شنبه هفته گذشته، به دست نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در منطقه خلیج فارس به زمین نشانده شد./س

برچسب ها: پهپاد ، آمریکایی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.