زنان یهودی سیاه پوست، قربانی نژاد پرستی یهودیان سفید پوست

نژاد پرستان صهیونیست حتی به یهودیان هم رحم نمی­ کنند. زنان یهودی سیاه­ پوست اتیوپیایی اعلام کردند که هشت سال پیش و در زمان مهاجرت به سرزمین­های اشغالی، توسط مسئولین صهیونیست عقیم شده­ اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، نژاد پرستان صهیونیست حتی به یهودیان هم رحم نمی­کنند. زنان یهودی سیاه­ پوست اتیوپیایی اعلام کردند که هشت سال پیش و در زمان مهاجرت به سرزمین­های اشغالی، توسط مسئولین صهیونیست عقیم شده­ اند.

سایت times of Israel گزارش داد، زنان سیاه­ پوست اتوپیایی قربانی نژادپرستی صهیونیست ها شده­ اند. این زنان در مصاحبه با برنامه­ سازی مستند، راز جنایت انجام گرفته در حق خود را افشا کردند. این زنان اعلام کردند که از طریق  نمایندگان کمیته  توزیع مشترک (JDK) و وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مجبور به تزریق داروی ضدباروری دپو-پرورا شده ­اند.



تعداد زیادی از زنان اتیوپیایی که با آنها مصاحبه شده بود، عنوان کردند که استفاده از داروهای ضد بارداری و عقیم­ساز قبل و بعد از سفر به سرزمین­های اشغالی، شرط صهیونیست­ ها برای پذیرش مهاجرت آنان بوده است. همچنین بسیاری از زنان، به دلیل ترس از شوهرانشان در مورد تزریق داروهای عقیم­ سازی هیچ صحبتی با آنان نکرده­ اند. برپایه­ ی این گزارش، بسیاری از این زنان حتی پس از سکونت در سرزمین­های اشغالی و با وجود ظهور عوارض جانبی این داروها همچون سردرد شدید و دردهای شکمی، مجبور به استفاده از اینگونه داروها بوده­ اند.

با وجودی که مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی، اجبار زنان به تزریق داروهای ضدبارداری را به شدت تکذیب کرده­ اند اما مستندسازان به اسنادی دولتی و متعلق به وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دست یافته­ اند که در آن از پزشکی که در راستای عقیم­سازی زنان سیاه­ پوست فعالیت می­ کرده، تقدیر شده است. با این وجود مسئولین کمیته­ ی JDK  در بیانیه­ ای که توسط روزنامه آحارونت منتشر شد، دلیل استفاده از داروهای ضدبارداری را نه به منظور عقیم­ سازی که به منظور سلامت زنان اتوپیایی! عنوان کردند.

در دهه­ ی گذشته حدود 50000 یهودی اتیوپیایی به سرزمین­های اشغالی مهاجرت کرده­ اند. در این مدت، نرخ باروری این جمعیت که به صورت سنتی دارای خانواده­ های پرجمعیت هستند به زیر 50 درصد سقوط کرده است.

این اولین باری نیست که تلاش مقامات صهیونیست برای عقیم­ سازی یهودیان سیاه­ پوست رسانه­ ای می­ شود، دو سال پیش نیز فعالین حقوق زن به این مسئله اعتراض کرده بودند.

 

منبع: http://www.timesofisrael.com/ethiopian-women-claim-israel-forced-them-to-use-birth-control-before-letting-them-immigrate/
منبع: بی باک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.