دبير کميسيون امنيت ملي مجلس مطرح كرد

تحركات ناتو براي ضربه زدن به وجهه جمهوري اسلامي در منطقه

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: با توجه به حضور نيروهاي ناتو و آمريکا و اعمال نفوذ در مناطق مختلف،طبيعي است که شاهد تحرکاتي در جهت ضربه زدن به وجهه کشور باشيم.

سيد باقر حسيني نماينده زابل، زهک و هيرمند در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص حمله به سفارتخانه‌هاي ايران در مناطق مختلف گفت: با توجه به شرايطي که غرب در بحث تحريم‌ها براي ما ايجاد کرده و مسائل مربوطه به آن تعدادي از کشورهاي همسايه مي‌توانند در جهت مرتفع شدن اين مشکلات نقش موثري داشته باشند که از اين مي‌توان به پاکستان و افغانستان اشاره کرد.

وي افزود: اما با توجه به حضور نيروهاي آمريکا و ناتو اين مسئله قابل پيش بيني است که در حوزه‌هايي که نفوذ دارند و مناطقي که حاضرند اقدامات و تحرکاتي را انجام دهند.

حسيني تصريح کرد: اقدامات غرب  نتيجه‌اي در بر نخواهد داشت و آنان نمي‌توانند با برنامه‌ريزي حمله به كنسولگري ايران در هرات وجهه ايران را در منطقه از بين ببرند اگر هم در مسئله تحريم‌ها بحث کنيم خود آمريکايي‌ها هم گفته‌اند که نتيجه معکوس خواهد داشت. 

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي از اعتبار لازم در دنيا برخوردار است به خصوص با همت اخير نيروهاي دفاعي در مورد پهپادهاي آمريکايي و همين‌طور شکست آنها در جنگ 8 روزه کاملا خود را در سطح جهاني زير سوال برده‌اند ولي نبايد از پيش بيني تدابير لازم غافل باشيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار