رییس شورای شهر در الکامپ خبر داد :

سایت های BTS به منظور حداکثر استفاده ساماندهی می شوند

با ساماندهی سایت های بی تی اس از حداقل دکل ها و آنتن های بی تی اس حداکثر استفاده خواهد شد .

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ، مهندس مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی سایت های بی تی اس گفت : شورای شهر تصویب کرده تا نصب آنتن ها و دکل های بی تی اس ساماندهی شوند .
 وی در ادامه گفت :با ساماندهی سایت های بی تی اس ، از حداقل دکل ها حداکثر استفاده شده وبرای منظر عمومی شهر نیز بسیار مناسب تر خواهد بود .
رییس شورای شهر تهران ضمن اشاره به بحث مضرات آنتن های بی تی اس تلفن همراه خاطر نشان کرد : ما این موضوع را همچنان پیگیری کرده و از نظرات کارشناسان این حوزه استفاده می کنیم تا با ساماندهی این موضوع و مدیریت آن بسیاری از آسیب های این موضوع حل شود .
چمران در روز دوم برگزاری ، از الکامپ 18 بازدید کرد و درباره تاثیر برگزاری اینگونه نمایشگاه ها گفت : تاثیر واقعی برگزاری اینگونه نمایشگاه ها باید تووسط مجریان آن بررسی شده و آمارهای آن اعلام شود .
وی درادامه گفت : اما با توجه به اینکه به نظر می رسد اغلب بازدید کنندگان این نمایشگاه ازعوام مردم باشند برگزاری اینچنین نمایشگاه هایی باعث اطلاع رسانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و آگاهی مردم از این موضوع می شود .
چمران تصریح کرد : الکامپ برای متخصصان این حوزه نیز می تواند محلی برای تبادل اطلاعات ، تعامل با آنها و بازاریابی برای محصولات و خدمات آنها باشد .
وی ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از جمله نوسانات بازار ارزو تحریم ها گفت : با توجه به تمام این مشکلات شرکت های ایرانی تلاشی مضاعف داشته اند تا با سرعتی بیشتر و جهشی ارزش مند به یک بازار یابی حساب شده برسند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۰:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام بازار کندو خیلی عالیه یه مشگل اینکه وقتی که داری یه برنامه دالود میکنی در حال داد از برنامه خارج شوی دالود متوقف میشه باید دوباره برگردی دالود کردن را بزنی