«خانه آرام من» در برنامه سلام تهران

تهیه کننده مجله تصویری سلام تهران از اضافه شدن چند آیتم به این برنامه خبر داد و گفت: صحفه های اقتصادی، خانه آرام من، ادبیات کهن، ازدواج و طلاق به تازگی در فهرست پخش این برنامه قرار گرفته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ امیر حسین خرمشاهی تهیه کننده مجله تصویری سلام تهران در توضیح بیشتر آیتم های فوق گفت: آیتم "خانه آرام من" یکی از صحفه های جدید مجله تصویری سلام تهران است که با هدف بررسی  چگونه زیستن، دارای بودن یک خانه آرام و ایجاد یک رابطه سالم در دورن نهاد خانواده ایجاد شده و دکتر خسروی اجرای این بخش را برعهده دارد. 
خرمشاهی در ادامه با اشاره به صحفه اقتصادی مجله تصویری سلام تهران اضافه کرد: این آیتم با هدف بررسی و تحلیل خبرهای اقتصاد و پیشرفت های اقتصادی با اجرای هیراد حاتمی بر روی آنتن می رود.
تهیه کننده مجله تصویری سلام تهران با اشاره به بخش گفتگو محور این برنامه گفت: آیتم" ازدواج و طلاق" با هدف آگاهی به مخاطبان برنامه در انتخاب صحیح همسر و تشکیل خانواده و.... با کارشناسی دکتر نصر الله منصوری روزهای شنبه  اجرا می شود.
خرمشاهی با بیان آیتم "ادبیات کهن" که روزهای سه شنبه با اجرای علیرضا پور امید روی آنتن می رود، ادامه داد: این بخش با رویکرد بررسی ادبیات کهن و ضرب مثل های قدیمی برای بینندگان نمایش داده می شود.
گفتني است؛مجله تصویری سلام تهران کاری از گروه فرهنگی اجتماعی شبکه تهران است که از 14 فروردین سال 89 هر روز به غیر از روزهای جمعه به صورت زنده ساعت 6:35 دقیقه بر روی آنتن می رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.