احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان ايراني اقدام به برگزاري همايش‌‌هاي بين‌المللي با دانشجويان جهان اسلام كنند

استاد دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره به برگزاري همايش اساتيد جهان اسلام گفت: تمام تشکل‌های دانشجویی هم مي‌توانند نسبت به برگزاري چنین همایش‌هایی در سطح داخلی و بین‌المللی اقدام كنند و قطعا نتایج خوبی را بر بدنه دانشجویی خواهد گذاشت.

محمود احمدی‌ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با برگزاری اجلاس بیداری اسلامی با حضور اساتید مسلمان جهان در تهران اظهار داشت: اساتید به عنوان یک قشر خاص در فضای دانشگاه‌ و همچنين ارتباط با دانشجویان قطعا دارای تاثیرگذاری‌هاي زیادی از خود هستند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی در ادامه افزود: بحث بیداری اسلامی به دلیل اهمیت ویژه‌ای که در جامعه دارد تاکنون در میان طبقات و گروه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته و همایش بیداری اسلامی به عنوان اولین همایش برای اساتید مسلمان است كه تاكنون در تهران برگزار شده و قطعا اين همايش بين‌المللي با توجه به حضور شرکت‌کننده‌ها و مباحث مطرح شده  نتایج مثبت و قابل قبولی به جاي خواهد گذاشت.

وی در ادامه به مهمترين دستاورد همايش اساتيد مسلمان در تهران اشاره و بیان داشت: تشكيل مجمع اساتید مسلمان دانشگاه‌های جهان از مهمترین دستاوردهای این همایش بین‌المللی بود که با توجه به شاکله این مجمع، مراودت اساتید ایرانی با دیگر اساتید مسلمان در حل مسائل منطقه‌ای قطعا پي‌گيري خواهد شد.

استاد دانشگاه شهید بهشتی در پایان با اشاره به بازخورد نتایج این همایش از سوي اساتيد به دانشجویان دانشگاه‌هاي داخلي خاطر نشان کرد:‌ مطرح كردن موضوعات متناسب با افكار دانشجویان در دانشگاه‌ها تاثیرگذار است و حتی می‌توان از تمام تشکل‌های دانشجویی خواست که نسبت به برگزاری چنین همایش‌هایی در سطح داخلی و بین‌المللی اقدام كنند و قطعا نتایج خوبی را هم بر بدنه دانشجویی دانشگاه‌هاي كشور خواهد گذاشت.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: احمدی ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار