پيرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

مطرح شدن کاندیداتوری قالیباف و ولایتی درفراکسیون رهروان ولایت

عضو فراکسيون رهروان ولايت گفت: افرادي همچون قاليباف و ولايتي در فراکسيون رهروان مطرح شدند ولي تا به حال به نتيجه واحدي در اين زمينه نرسيده‌ايم.

کمال الدين پير‌موذن نماينده مردم اردبيل، گرمي و نمين در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، به فعاليت انتخاباتي فراکسيون رهروان ولايت اشاره کرد و گفت: اين فراکسيون به دنبال حمايت از شخصي است که با تيم اقتصادي قوي و ديپلماسي بين‌المللي مجرب وارد عرصه انتخابات شده باشد.

وي با بيان اينکه حسن مديريت مهمترين شاخصه کانديداي رياست جمهوري مورد حمايت اين فراکسيون است افزود: از اين جهت حسن مديريت اولویت اصلی است که مديريت خوب باعث شكل‌گيري کشوري پيشرفته خواهد شد.

وي در ادامه تصريح كرد: افرادي همچون قاليباف و ولايتي در فراکسيون رهروان مطرح شدند ولي تا به حال به نتيجه واحدي در اين زمينه نرسيده‌ايم.

عضو فراکسيون رهروان ولايت با بيان اينکه اين فراکسيون با جبهه پايداري زاويه دارد، ادامه داد: بعيد نيست اين فراکسيون از حداد‌عادل نيز حمايت کرده و بعد از گذشت سه ماه در اين رابطه به صحبت بنشيند اما در اين رابطه بايد منتظر گذشت زمان باشيم.

پيرموذن در ادامه خاطر نشان کرد: فراکسيون رهروان ولايت نه تنها با جريان انحراف بلکه با دولت هم زوايه دارد چرا که برخي کارهاي دولت در مدار قانون نبوده و يا به مصداق قانون گريزي بوده است.

عضو فراکسيون رهروان در پايان تاکيد کرد: به هيچ وجه از نتيجه تصميم گيري مجلس، شخصي که ارتباطي با گروه انحرافي داشته باشد بيرون نخواهد آمد، يا به عبارتي بهارستان نامزدي را معرفي خواهد كرد كه با جريان انحرافي از زمين تا آسمان فرق دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فراکسیون ، رهروان ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار