وداع "نیما" با برنامه‌های "سیما" + "عکس و فیلم"

"نیما نهاوندیان" متولد 12 فروردین سال 1359 در شهر گرگان و دارای مدرک لیسانس کشاورزی امروز یکشنبه 3 دی ماه در اثر عارضه مغزی درگذشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: "نیما نهاوندیان" علی رغم تحصیلات در رشته کشاورزی علاقه فراوانی به "خبرنگاری و گزارشگری" داشت وی از سال 78 همکاری خود را با "صدا و سیما"ی مرکز گلستان آغاز کرد و پس از کسب تجربه در گرگان راهی پایتخت شد و از سال 1383 در صدا و سیمای مرکز تهران در "شبکه 2" و "جام جم" همچنین در برنامه های "رادیو ایران" به عنوان "گوینده" و "مجری" حضور داشت.
 
 

و اما "نیما نهاوندیان" در طول مدت فعالیت در "صدا و سیما" و به ویژه "شبکه 2" و "جام جم" در برنامه هایی از قبیل "ورزش از نگاه دو"، "دور خیز" و "توپ طلا" حضور مستمر داشت.
 


ضمن این که در برنامه هاي طعم ورزشی، هفت سنگ و عید کبریا را نیز به عنوان "مجری" در کارنامه داشته است و اما "فوت ناگهانی" "نیما نهاوندیان" از صبح امروز گمانه زنی های زیادی را به همراه داشت که البته پس از تحقیقات لازم مشخص شد که وی شب گذشته در منزل شخصی اش حضور داشته و صبح روز بعد در اثر زمین خوردن و اصابت سر با جسم سخت دچار خونریزی مغزی شده است و جان خود را از دست داده است.
 

شواهد و مستندات نشان می دهد "علت فوت" این مجری 32 ساله عارضه مغزی بوده است که البته مراجع قضایی تاکنون دلیلی به جز خونریزی مغزی را عنوان نکرده اند اما تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.
 

 قرار است  پيکر "مرحوم نیما نهاوندیان" فردا صبح سه شنبه وداع را با دوستان و آشنایان و همکاران خود در مقابل "شبکه دو سیما" در خیابان الوند انجام شود  و البته اين مسئله منوط به مجوز پزشکي قانوني مي باشد.
 
سجادی تهیه کننده برنامه "ورزش از نگاه 2" در این باره معتقد است : مادر مرحوم گفته است که وی در اثر اصابت سرش با میز دچار خونریزی مغزی شده است و البته من با شنیدن این خبر واقعاً شوکه شدم.
 


پوریا تابان همکار "نیما نهاوندیان" "مجری شبکه دو" و از دوستان نزدیک وی نیز گفت: با تلاش های "مدیر شبکه 2 سیما" مجوز دفن پیکر نیما نهاوندیان در قطعه هنرمندان اخذ شده است و فردا مراسم "تشییع پیکر" وی برگزار می شود.

لازم به ذکر است نیما مدتی قبل همکاری خود را با "شبکه دو" به پایان رسانده بود و قصد اجرا در حوزه ای جدید و برنامه های دیگری داشت.

گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده ورزش و "سیما" این ضایعه را تسلیت می گوید./با
 
"فیلم" اجرای "نیما نهاوندیان" در ورزش از نگاه 2


برچسب ها: نیما ، نهاوندیان ، وداع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Germany
arazmohammad
۰۲:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۱
بازگشت همه بسوی اوست.خداوند منان وبلند مرتبه بیامرزد برادرعزیزمان وهم استانی دوست داشتنیمان {مرحوم نیما جان نهاوندیان}را. به خانواده محترمشان و بخصوص مادرگرانقدرشان تسلیت عرض نموده واز خداوند بلندمرتبه برای ان مرحوم طلب مغفرت وبرای بازماندگان ان عزیز ازدست رفته صبرمسئلت دارم .مارادرغم خودشریک بدارید.
Iran (Islamic Republic of)
ارش فرهودی از اصفهان
۰۸:۴۹ ۰۴ دی ۱۳۹۱
تسلیت به جامعه هنری ایران وخانواده داغدار انمرحوم مارا در غم خود شریک بدارید
آخرین اخبار