تصاوير دلخراش از جنايات تروريست‌ها در مناطق مختلف سوريه + فیلم

تلويزيون سوريه تصاوير دلخراشي از جنايات تروريستها در مناطق مختلف اين کشور به تصوير کشيد. در پي انتشار برخي تصاوير در شبکه‌هاي خبري جهاني بويژه شبکه‌‌هاي عربي، تلويزيون سوريه در گزارشي از اين دروغ پردازي‌ها پرده برداشت.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، منابع خبري سوريه اعلام کردند گروههاي مسلح به منطقه حلفايا در اطراف شهر حماه حمله کردند و مرتکب جنايت در حق ساکنان آن شدند. در اين حملات، چند زن و کودک سوري کشته شدند. اين گروهها در عين حال با گرفتن تصاوير از اين جنايات، آن را به ارتش سوريه نسبت دادند تا همزمان با ديدار اخضر ابراهيمي از دمشق، تلاش وي را براي حل بحران سوريه خنثي کنند.   
 شبکه هاي خبري جهان از جمله شبکه هاي عربي، تصاويري جعلي از برخي مناطق سوريه پخش مي کنند که يکي از آنها، تصاوير مربوط به منطقه حلفايا در اطراف شهر حماه است.
اين شبکه ها، تصاويري را از آنچه حمله هوايي به نانوايي در منطقه حلفايا خواندند، پخش کردند.
در اين تصاوير هيچ اثري از حمله هوايي يا گودال ناشي از حمله هوايي مشاهده نمي شود. منابع خبري سوريه اعلام کردند اجسادي که در اين تصاوير نشان داده مي شود مربوط به افراد مسلح مخالف سوري است که هنگام حمله به منطقه، در چند روز گذشته کشته شده اند.
بنابر اعلام تلويزيون سوريه مهاجمان مسلح به منظور گرفتن انتقام، به منطقه حلفايا در اطراف شهر حماه حمله کردند و جنايت آفريدند. گروههاي مسلح همزمان با سفر اخضر ابراهيمي فرستاده ويژه سازمان ملل به سوريه، اين تصاوير را متشر کردند تا جنجال تازه اي به راه اندازند و احساسات و افکار عمومي را تحريک کنند.
در همين حال يک نوار ويدئويي در پايگاه اجتماعي «يوتيوب» منتشر شده است که براساس آن، چند فرد مسلح به يک شهروند سوري بي دفاع شليک مي کنند.
در جنايتي ديگر، افراد مسلح يک شهروند سوري ديگر را تحت شکنجه و با جريان برق، به قتل مي رسانند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار حق
۱۱:۱۴ ۳۰ تير ۱۳۹۳
خداوند انشاالله حق مردم بی دفاع را از آنها بگیرد
وبه سزای اعمالشان برساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
آدم وحشت میکنه. اصلا نمیتونه ...ک چیزی بگه فقط ازته دل همه بگیم العجل یاحجت الله
آخرین اخبار