تغییرات بابانوئل از 700 سال پیش تا کنون+تصاویر

جمع آوري تصاوير تاريخي از چهره "سنت نيکولاس" يا همان بابانوئل نشان ميدهد چيزي که در طي ساليان تغيير ناپذير مانده است ريشهاي سفيد و بزرگ بابانوئل معروف است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ از حدود 700 سال پيش تا کنون تفاوتهاي فراواني در ظاهر و باطن جشن کريسمس رخ داده است. جمع آوري تصاوير تاريخي از چهره "سنت نيکولاس" يا همان بابانوئل نشان ميدهد چيزي که در طي ساليان تغيير ناپذير مانده است ريشهاي سفيد و بزرگ بابانوئل معروف است.

 
در تصوير بالا که مربوط به قرن چهارم و متعلق به روسيه است مي بينيم که بابانوئل يک مرد مقدس واقعي و چيزي شبيه اسقفهاي امروزي است . او متولد آسياي صغير بوده است و هميشه عنايت خاصي به بچه ها داشته و فردي بخشنده بوده است. يک نمونه از کارهاي او کمک به سه دختر جوان براي جلوگيري از آلوده شدن آنها به فحشاست. گفته ميشود او مدت سه شب به خانه آنها رفته و از پنجره کيسه هاي پول به داخل خانه مي انداخت تا آنها صبح آن را بردارند.
امروزه گفته ميشود بابانوئل واقعي در شهر بازي ايتاليا دفن شده است و هر ساله هزاران بازديد کننده به مقبره او ميروند.
نکته جالب اينکه جديدترين تصور در مورد بابانوئلاین
است که او يک مرد هلندي تبار بوده است که به امريکا مهاجرت کرده و در سال 1804 ميلادي حامي مردم فقير بوده است و شبهاي کريسمس براي مردم تهيدست و بچه هاي کوچک هديه ميبرده  و بعد از مرگ وي نيز هر ساله شخصي با پوشيدن لباسهاي مبدل شبيه او کارش را تکرار کرده است.
 
             
 
                           
              
 
            
 
            
 
            
 
                           
 
           
 
             
 
             
 
             
 
             
 
             
 
            
 
 
منبع:پرداد/پریسا دهقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار