عسگر اولادي:

نحوه برخورد با هاشمي و ناطق را قبول ندارم/ موسوي و کروبي اهل فتنه نبودند!؟

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: از نحوه برخي اشخاص با هاشمي ناراحتم و اين گونه برخورد را در شان نمي‌دانم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حبيب الله عسگر اولادي دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري در جمع خبرنگاران در حاشيه همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره ائتلاف ميان جبهه پيروان و جبهه پايداري گفت: در نشستي که ميان جبهه و جامعتين برگزار شد سعي شده است تا ائتلافي جامع ميان اصولگرايان برگزار شود اما درحال حاضر درباره ائتلاف با جبهه پايداري برنامه‌اي نداريم.

وي درباره اعضاي هيئت منتخب جبهه پيروان در راستاي رايزني با جامعتين اظهار داشت: هنوز اين هئيت مشخص نشده است ولي به طور حتم هفته آينده آن‌ها را معرفي خواهيم کرد.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح کرد: جامعتين قصد ندارند هيچ گونه نامزدي را براي انتخابات رياست جمهوري معرفي کند و تنها در راستاي وحدت ميان اصولگرايان وارد عمل خواهد شد.

وي اظهار داشت: در جلسات ميان جامعتين وجبهه پيروان قصد داريم درباره گفتمان و برنامه دولت آينده صحبت کنيم تا به يک جمع بندي جامع دست يابيم.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره ديدار اين جبهه با آيت الله مصباح خاطر نشان کرد: ديدار آيت الله مصباح براي ما افتخار است اما تا به اين لحظه درخواستي  ارائه نداده‌ايم و ايشان نيز اجازه‌اي به ما نداده‌اند.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي جريان انحرافي تصريح کرد: ما درگيري با جريان انحرفي و اهل فتنه نخواهيم داشت ولي به آنها توصيه مي‌کنيم که به آهنگ ولايت بپيوندند و از اسرائيل و آمريکا تبري جويند زيرا انحراف از خطوط نظام براي آنها مشکل‌ساز خواهد بود.

عسگراولادي درباره اظهار نظر اخير خود در سرمقاله روزنامه رسالت درباره مشايي گفت: با توجه به اينکه مقام معظم رهبري صراحتا مخالفت خود را با حضور آقاي مشايي در دولت اعلام کرده است لذا الفاظي را که رئيس جمهور درباره مشايي به کار برده را درست نمي‌دانم.
عسگراولادي اظهار داشت: مشايي اگر نامزد شود اشکالي ندارد و اين موضوع ربطي هم به هيچ جرياني ندارد زيرا شوراي نگهبان صلاحيت نامزدهاي انتخابات را تعيين مي‌کند.
دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطر نشان کرد: تمامي کساني که در فتنه 88 حضور داشتند بايد از فتنه تبري جويند و اعلام برائت کنند.
وي اظهار داشت:‌ موسوي خوئيني‌ها مي گويد به اصلاح طلبان مي گويند که از موسوي و کروبي اعلام برائت کنيد من معتقدم اين موضوع درست نيست موسوي  و کروبي اهل فتنه نبودند.

عسگر اولادي تاکيد کرد: موسوي و کروبي را نبايد به راحتي از دست داد زيرا اين افراد اهل فتنه نبودند.
 
وي تصريح کرد:در دولت موسوي وزير بودم وي را اهل فتنه نمي دانم.

دبير کل جبهه پيروان خط امام ورهبري با انتقاد از نحوه برخورد برخي افراد با هاشمي رفسنجاني گفت: هاشمي در پيروزي انقلاب اسلامي نقش تاثيرگذاري داشت و در راستاي معرفي اسلام اقدامات شايسته‌اي انجام داد لذا نحوه اينگونه برخورد با وي را اصلا قبول ندارم.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره رفع حصر از موسوي و کروبي گفت: در اين باره وارد صحبت نمي‌شوم ولي اعتقاد دارم که اين موضوع امنيتي است و قوه قضاييه بايد در اين باره تصميم گيري کند و من وارد کار امنيتي نمي‌شوم.

وي درباره حماسه 9 دي ا فزود: ملت ايران در چندين صحنه از جمله 20 دي 1331، 15 خرداد 1342، 22 بهمن 1357 و 9 دي حضور چشمگيري داشتند و ثابت کردند که در مسير امام و انقلاب حرکت مي‌کنند.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: موسوی ، کروبی ، هاشمی ، نحوه ، برخورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار