گزارش کامل باشگاه خبرنگاران از همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري

تعدد کانديداها براي اصولگرايان خطرناک است

آيت‌الله موحدي کرماني تعدد کانديداها را براي جريان اصولگرايي خطرناک خواند و گفت: کانديداهاي مختلف اگر مي‌خواهند براي رضايت خداوند کار کنند بايد به نفع برادرشان کنار بکشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري به مناسبت سالگرد 9 دي با حضور محمد نبي حبيبي دبير  کل حزب موتلفه اسلامي، احمد کريمي اصفهاني دبير کل جامعه اصناف و بازار،‌ حبيب الله عسگر اولادي دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري،‌ حسن غفوري‌فرد،‌ محمدرضا باهنر، حجت الاسلام جعفر شجوني، منوچهر متکي، کمال سجادي، لاله افتخاري و علي عباس‌پور و آيت الله موحدي کرماني امام جمعه موقت تهران آغاز شد.

** تعدد کانديداها براي اصولگرايان خطرناک است

آيت الله موحدي کرماني امام جمعه موقت تهران در همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با بيان اينکه بايد تمامي گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي تلاش کنند تا انتخابات خوبي در کشور شکل بگيرد و فردي که به عنوان رئيس جمهور انتخاب مي‌شود صالح باشد، اظهار داشت: براي انجام اين کار بايد سعي کنيم فردي که به عنوان رئيس جمهور و يا نماينده به مردم معرفي مي‌شود ولايي و تابع ولايت فقيه باشد.

وي تاکيد کرد: فردي را که به عنوان کانديدا به مردم معرفي مي‌کنيد دقت کنيد که درجه ولايت‌مداري وي در چه حدي است آيا در ولايت ذوب بوده و يا به دنبال اهداف مادي و مقام است.

عضو مجلس خبرگان رهبري تعدد کانديداها را براي جريان اصولگرايي خطرناک خواند و گفت: کانديداهاي مختلف اگر مي‌خواهند براي رضايت خداوند کار کنند بايد به نفع برادرشان کنار بکشند.

**تبيين استراتژي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري براي انتخابات زير نظر جامعتين

نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اين جبهه در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر طبق نظر جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم استراتژي خود را مشخص خواهد کرد.

منوچهر متکي گفت: اين جبهه در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر طبق نظر جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم استراتژي خود را مشخص خواهد کرد.

نايب رئيس دوم جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري تصريح کرد: انتخابات از جمله حوادث و اتفاقاتي است که در کشور ما از اهميت ويژه‌اي برخوردار است از اين رو جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري به صورت رسمي از تابستان گذشته بحث انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر را در دستورکار قرار داده است.

**9حماسه دي خط بطلاني بر حرکت‌هاي مذبوحانه فتنه‌گران بود

سخنگوي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري گفت: حماسه 9 دي خط بطلان مردم بر اقدامات و حرکت‌هاي مذبوحانه فتنه‌گران بود.
سيد کمال سجادي در همايش جبهه پيروان خط امام ورهبري در اين همايش گفت: مردم در 9 دي با حرکت خود جوش خود پايگاه مردمي انقلاب اسلامي را به جهانيان نشان دادند.

وي تصريح کرد: حماسه مردم در 9 دي خط بطلاني بر حرکت‌هاي مذبوحانه فتنه‌گران بود و ملت بزرگ ايران ثابت کردند که تابع مقام ولايت هستند.

**جبهه پايداري فقط يک حزب است

اسدالله بادامچيان عضو حزب موتلفه اسلامي در ميزگرد پاسخ به سوالات شرکت کنندگان در همايشه جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با اشاره به اينکه انتخابات سال 92 انتخابات پيچيده و سختي خواهد بود گفت: همزمان انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر ميزان کار را براي تمامي جريانات سياسي چند برابر کرده است.

عضو حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: همه تشکل‌هاي سياسي سعي دارند در اين انتخابات وارد عمل شوند اما اين موضوع حائز اهميت است که اصلاح طلبان در ايجاد تفرقه و اختلاف افکني ميان اصولگرايان وارد عمل شده‌اند.

وي افزود: اصلاح طلبان و جريان انحرافي در راستاي ورود به انتخابات شوراي شهر برنامه‌هاي گسترده‌اي را انجام دادند لذا انتظار مي‌رود که اصولگرايان نيز از انتخابات شوراي شهر غافل نشوند و با يک برنامه منسجم در اين راستا مسير خود را مشخص کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: جبهه پايداري براساس مصوبات کميسيون ماده 10 احزاب يک حزب سياسي است و اطلاق جبهه به آن از نظر قانوني درست نيست.

**بيش از 40 نفر براي انتخابات رياست جمهوري از طرف جريان اصولگرا مطرح است

محمدرضا باهنر دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري درباره تعداد کانديداهاي اصولگرا براي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: در حال حاصر بيش از 40 نفر براي انتخابات رياست جمهوري از طرف جريان اصولگرا مطرح هستند که در اين بين نام چهره‌هايي چون قاليباف، ولايتي، حداد عادل، متکي، پورمحمدي و آل اسحاق به چشم مي‌خورد اما هيچ چيز مشخص نيست.

وي درباره حضور خود در انتخابات آينده رياست جمهوري گفت: بنده احساس تکليف شرعي مي‌‌کنم و از اين روبه طور حتم در انتخابات رياست جمهوري کانديد نخواهم شد.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين درباره کانديداي احتمالي دولت براي انتخابات رياست جمهوري آينده گفت:‌ با توجه به احکامي که حضور مشايي و چهره‌هايي چون الهام و نيکزاد از سوي دولت براي انتخابات مطرح است اما نکته قابل توجه اين است که با توجه به احکام صادره از سوي احمدي‌نژاد براي مشايي بخشي از ظهور که رئيس جمهور آن را مطرح کرده بود اتفاق افتاده است که اين موضوع در جاي خود قابل توجه است.

**نحوه برخورد با هاشمي و ناطق را مناسب نمي‌دانم

حبيب الله عسگر اولادي در همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبريضمن انتقاد از تشکل هايي که سعي دارند 9 دي را به نفع خود مصادره کنند گفت: 9 دي حرکت خودجوش امت اسلامي بود.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح کرد: جامعتين قصد ندارند هيچ گونه نامزدي را براي انتخابات رياست جمهوري معرفي کند و تنها در راستاي وحدت ميان اصولگرايان وارد عمل خواهد شد.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: از نحوه برخي اشخاص با هاشمي ناراحتم و اين گونه برخورد را در شان نمي‌دانم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: همایش ، جبهه ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار