افشای اسناد ''اف بی آی'' در چگونگی برخورد با جنبش وال استریت+تصویر

صندوق عدالت مدنی آمریکا که یک مرکز قانونی دولتی می باشد، 112 صفحه از اسناد اقدامات اف بی آی را در معرض دید قرار داد که حاکی از فعالیت اف بی آی جهت نظارت بر جنبش هایی است که از این به بعد فعالیت های اینچنینی ' مجرمانه و تروریستی' خوانده خواهد شد و با عاملان آن برخورد می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سایت آمریکایی یواس کلوس آپ نوشت: دفتر تحقیقات فدرال آمریکا FBI قانونی را برای لازم الاجرا شدن بررسی می کند که طی آن شهروندانی که در جنبش وال استریت ماه اوت سال 2011 شرکت داشته اند، مجرم شناخته و مجازات شوند.
FOIA یکی از سازمان های فعال آزادی در آمریکا با مشارکت صندوق عدالت مدنی، اسنادی را به دست آورده اند که نشان می دهد اف بی آی کسانی را که سال گذشته در جنبش وال استریت حضور داشتند را "تروریسم داخلی" و تظاهرات را "فعالیت مجرمانه" خوانده است.
مدیر اجرایی صندوق عدالت مدنی آمریکا گفت: اسناد تازه به دست آمده نشان می دهد اف بی آی از این پس تصمیم دارد اعتراضات صلح آمیز همچون جنبش وال استریت را با نظارت بر روی تظاهرکنندگان سازماندهی کند. اف بی آی با مشارکت وزارت امنیت داخلی هرگونه اعتراضی را علیه ساختار شرکت ها و بانکداری آمریکا صورت بگیرد، " عملیات بالقوه جنایی و تروریستی" درنظر خواهد گرفت و کسانی که در آن شرکت داشته اند را مجازات می کند. همچنین این اسناد نشان می دهد که آژانس های فدرال آمریکا به عنوان بازوهای اطلاعاتی در جنبش وال استریت شرکت داشتند.
صندوق عدالت مدنی آمریکا که یک مرکز قانونی دولتی می باشد، 112 صفحه از اسناد اقدامات اف بی آی را در معرض دید قرار داد که حاکی از فعالیت اف بی آی جهت نظارت بر جنبش هایی است که از این به بعد فعالیت های اینچنینی " مجرمانه و تروریستی" خوانده خواهد شد و با عاملان آن برخورد می شود.
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار