تازه‌ها از شبکه سحر:

میلاد کی مرام میهمان شبکه سحر/عبور مخاطبان سیمای بوسنیایی از "پل"

پخش برنامه "ما و شما" با حضور میلاد کی مرام بازیگر "نابرده رنج" و پخش تله فیلم "پل" برنامه هایی است که برای اوقات یکشنبه این هفته مخاطبان سیماهای کردی و بوسنیایی شبکه جهانی سحر تدارک دیده شده است.

*میلاد کی مرام میهمان شبکه سحر می شود
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، میلاد کی مرام بازیگر مجموعه تلویزیونی "نابرده رنج" در برنامه این هفته "ما و شمای سیمای کردی شبکه سحر"  حضور خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی سحر، پخش این مجموعه با دوبله کردی از هفته گذشته آغاز شده و کی مرام که نقش "جابر" افسر آگاهی را در آن ایفا کرده است، از تجربه حضور در این اثر با مخاطبان کردزبان سخن خواهد گفت.
"ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران با حضور یکی از بازیگران سریال های در حال پخش سیمای کردی شبکه سحر یا عوامل دوبله کردی پخش می شود.

*عبور مخاطبان شبکه سحر از "پل"
تله فیلم "پل" یکشنبه ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 97 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش خواهد شد.
این فیلم تلویزیونی به سرپرستی رحمان رستم پور و براساس ترجمه ای از مهدی سعادت احمدنیا به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. همچنین ندیم بگوویچ ویراستاری و بهزاد لاجورد اپراتوری زیرنویس آن را بر عهده داشته اند.
"پل" به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی فریدون جیرانی، محصول سیما فیلم است. این تله فیلم داستان زوجي ساده دل و تاحدی شيرين عقل را روایت می کند كه به همراه سه فرزند كوچكشان( يك دختر و دو پسر) در منطقه ای در جنوب تهران زندگي می كنند و مشکل اصلی آنها غیر از بيماری چشمی دخترشان این است كه محله زندگی شان به وسیله یک پل از شهر اصلی جدا و بین دو منطقه شهرداری قرار گرفته که متعلق به هیچکدام نیست. پل لغزنده و نهر زیر آن آلوده و دردسر ساز است. در این بین سه پسر بچه برای حل مشکل محله دست به کار می شوند تا اینکه ...
از جمله بازیگرانی که در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند مجید مظفری، شقایق فراهانی، زهیر یاری، اکبر معززی، امیریل ارجمند، امیر دژاکام، داریوش کاردان، مهدی صباغی، کیانوش گرامی و مسعود سخایی را می توان نام برد./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.