بیانی در نشست خبری دفتر تحکیم وحدت:

مسئولان برای حفظ آرامش کشور تلاش کنند

مسئول کمیسیون آموزش و تحقیقات دفترتحکیم وحدت با بیان اینکه عده‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات آزاد را مطرح مي‌کنند، گفت: این افراد سعی دارند بار ديگر به انتخابات گذشته خدشه وارد کنند که دستگاه‌هاي امنيتي بايد نسبت به اين امر هوشيار باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران محمدعلی بیانی مسئول کمیسیون آموزش و تحقیقات دفترتحکیم وحدت با اشاره به تحرکات اپوزیسيون خارج از کشور در آستانه انتخابات گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که فرصت انجام عمل فتنه‌آميزي گرفته شود و این امری است که دستگاه‌هاي امنیتی بايد به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه عده‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از برگزاری انتخابات آزاد حرف می‌زنند گفت: این افراد سعی دارند با اين حرف‌ها بار ديگر به انتخابات گذشته خدشه وارد کنند که دستگاه‌هاي امنيتي بايد نسبت به اين امر هوشيار باشند.

بیانی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تاکنون انتخابات و همه پرسی‌های بسیاری را به خود ديده است که انشالله این انتخابات نیز همچون دروه‌هاي قبل با موفقیت و حضور حداکثری مردم همراه باشد.

بیانی با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز دکتر دستجردي به عنوان اولین وزیر زن در تاریخ انقلاب گفت: وزیر بهداشت در بحث‌های پزشک خانواده عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است و جابه‌جایی وزیران در روزهای انتهایی دولت امر درستی نیست.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مسئولین باید وحدت داشته باشنند اظهارداشت: در این دوره حساس مسئولان باید با کنار گذاشتن اختلافات خود آرامش را در کشور برقرار کنند.

وی در ادامه با اشاره به اينکه روند بررسی پرونده مهدی هاشمی طولانی شده است خاطرنشان کرد: قوه قضایی باید صراحت و قاطعيت خود را در پرونده مهدی هاشمی نشان دهد، چرا که روند اين پرونده ديگر طولاني شده است.

بیانی با بیان ا‌ینکه ملاک حال فعلی افراد است، گفت: افراد باید بین مصلحت فرزند خود و انقلاب تفاوت قائل شده و باید تشخیص دهند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: خواسته مردم و جنبش دانشجویی بر این امر استوار است که هر کس عمل خلاف قانونی انجام داده است، با وی مطابق قانون برخورد شود و قوه قضاییه نبايد میان مردم عادی و افرادی که پشتوانه سیاسی دارند تفاوت قائل شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار