عضو کمیسیون امنیت ملی:

نمایش قدرت، هدف اصلی رزمایش ولایت 91 است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با ترسیم نیروهای نظامی در مانور ولایت 91 اقتدار نظامی کشورمان برای دشمن به اثبات می‌رسد و دشمنان را از حمله احتمالی باز می‌دارد.

نوذر شفیعی نماینده مردم فارس و ممسنی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رزمایش ولایت 91 گفت: هر رزمایشی که برگزار می‌شود چندين هدف اساسی را دنبال می‌کند که اولین هدف آن تمرین برای دفع حملات احتمالی یا اتخاذ سیاست تهاجمی، یعنی مانورهای نظامی که یک اقدام شبیه‌سازی برای وضعیت آینده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مانور با هدف آماده‌باش نیروهای نظامی هر چند وقت یکبار در کشور ما صورت می‌گیرد که نیروهای نظامی تمرینی داشته باشند تا در وضعیت آماده‌باش همیشگی به سر ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این مانورها با هدف نمایش قدرت است و جدیدترین دستاوردها مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا پیامی به دشمن دهد که سطح توانایی نیروهای نظامی کشورمان همواره بالا است.

شفیعی مانور ولایت 91 را نمایش قدرت دانست و بیان کرد: با ترسیم نیروهای نظامی در مانور ولایت 91 اقتدار نظامی کشورمان برای دشمن به اثبات می‌رسد و آنها را از حمله احتمالی باز می‌دارد.

نماینده مردم فارس و ممسنی در پایان در ارتباط با ادعای مجدد کشورهای عربی پیرامون جزایر سه‌گانه کشورمان و ارتباط آن با مانور ولایت 91 گفت:‌جمهوری  اسلامی هیچگاه در بحث جزایر وارد مقوله نظامی نمی‌شود چراکه اين جزاير بخشی از حاکمیت بی‌بدیل ایران است و این مانور با اهداف کلی‌تر و در راستای اقتدار نظامی کشورمان صورت می‌گیرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مانور ، رزمایش ، ولایت ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار