عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مطرح كرد

سفرهاي استاني كميسيون كشاورزي گامي در جهت توليد داخلي

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس گفت: سفرهاي استاني کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي به مناطق مختلف كشورمان جهت ارتقا کيفيت بخش توليد کشاورزي و دامپروري بوده است.

حسين نيازآذري نماينده مردم مازندران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در ارتباط با فرمايشات مقام معظم رهبري پيرامون "توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني" و سياست‌هاي کلان برنامه چهارم توسعه در ارتباط با امنيت غذايي گفت: سياست‌گذاري‌هاي بخش کشاورزي در اين کميسيون جهت امنيت غذايي بر توليدات داخلي و حمايت از بخش خصوصي و رونق دادن کشاورزي در بخش‌هاي مختلف استوار شده است.

وي در ادامه تصريح کرد: در همين راستا در بخش‌هاي مختلف با وزارتخانه‌هاي جهاد کشاورزي و صنعت، معدن و تجارت جلسات متعددي داشته‌ايم که نتيجه آن سفرهاي استاني به مناطق مختلف كشورمان جهت ارتقاي کيفيت بخش توليد کشاورزي و دامپروري بوده است.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس، كشاورزي را محور توسعه و استقلال کشور خواند و تصريح کرد: براي اين که به اين بخش توجه خاصي شود بايد براي تامين نهاده‌هاي کشاورزي برنامه ويژه‌اي در نظر گرفت و براي دستيابي به اين مهم، طرح انتزاع جهاد کشاورزي و وزارت صنعت، معدن تجارت در دستور کار کميسيون کشاورزي قرار گرفته است.

نيازآذري در پايان خاطر نشان کرد: براي ارتقا سطح دامپروري و کشاورزي کشورمان کميسيون اقدام عملي انجام داده و براي پيشبرد اين هدف با مسئولين ذيربط وارد مذاکره شده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: کشاورزی ، سرمایه ، سفر ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار