سردار وحيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جایگاه "نیروي قدس" قابل خدشه‌ نيست/ کانادا دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در واکنش به اهانت اخیر کانادا نسبت به نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: کانادایی‌ها امروز دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند که البته موجب تأسف است که چطور کشوری تمام حیثیت خود را در گرو خدمت به صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

"سردار احمد وحيدي" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اهانت اخیر کانادا نسبت به نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: این تهمت‌ها به هیچ وجه به "نیروی قدس" وارد نیست و جایگاه این نیرو در اشاعه پیام انقلاب اسلامی به جهانیان را خدشه‌دار نمی‌کند.

وی افزود: کانادایی‌ها امروز دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند که البته موجب تأسف است که چطور کشوری تمام حیثیت خود را در گرو خدمت به صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

وزیر دفاع تصریح کرد: کانادایی‌ها قبلا هم که طرح عضويت فلسطين در سازمان ملل مطرح شده بود، تنها کشور مطرحی بودند که با آمریکا همکاری کرده و در حمایت از صهیونیسم به فلسطینیان رأی ندادند.

وحيدي با بيان اينکه ارزش و حیثیت کانادایی‌ها با بیرون آمدن صدای آمریکا و رژیم صهیونیستی از گلوی برخی سیاستمداران کانادايي به شدت در میان جهانیان خدشه‌دار می‌شود، گفت: امیدواریم سیاستمداران کانادایی زودتر به خود آمده و ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را بشناسند.

گفتني است که اخيراً كانادا در اقدامي سوال‌برانگيز، پس از حذف نام گروهک تروريستي منافقين از ليست تروريست‌ها، نيروي قدس سپاه پاسداران را در اين ليست قرار داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار