در تلویزیون آمریکا چه می گذرد؟/ هرچقدر بی بندوبارتر، بهتر! + تصاویر

تلویزیون آمریکا آزادانه بی بندوباری جنسی را تبلیغ می کند و امروز جامعه آمریکا به شدت در مسائل جنسی غرق شده است. اکنون فرهنگ جا افتاده به وسیله تلویزیون مبنی بر این اصل است که: "هرچقدر بی بندوبارتر، بهتر! " در نتیجه آمریکائی ها از اینکه روابط جنسی متنوعی داشته باشند احساس غرور و موفقیت می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در سال 1939 جعبه جادویی تلویزیون در شهر نیویورک، به جامعه آمریکا معرفی شد. در 1941 این جعبه جادویی توانست مجوز اولین ایستگاه خود را برای برنامه های تجاری و تبلیغاتی کسب کند. با شروع جنگ جهانی دوم گسترش و رشد تلویزیون به تعویق افتاد. اما با پایان جنگ و طی سال های پس از آن جادوگری جعبه تلویزیون کاری کرد که در سال 1965 در 93 درصد از خانه های آمریکا، مردم تلویزین تماشا می کردند. این نفوذ روز به روز دامنه دارتر شد و به جایی رسید که آمریکایی ها به گذراندن ساعات زیادی از عمر خود با تلویزیون عادت کردند.




برنامه های تلویزیون آکنده از ترويج خشونت و صحنه هاي شهواني و تحريك آمیز جنسي بود که روز به روز به دریدگی و بی حیایی آنها افزوده می شد. بدین ترتیب تلویزیون به یک عامل فرهنگی و سیاسی بسیار کارآمد در دستان برنامه ریزان جامعه آمریکا تبدیل شد که از طریق آن علاوه بر شکل دهی به اذهان عمومی، ایدئولوژی، سبک زندگی و ارزش های مورد نیاز برای پیشبرد سیاست ها را به مردم معرفی و تبلیغ می کردند. از مهمترین این اهداف حیا زدایی و به تباهی کشیدن اخلاقیات سنتی مردم آمریکا بوده است. طبق آمارهای منتشره هم اکنون آمریکایی ها به طور متوسط روزانه بیش از 4 ساعت تلویزیون تماشا می کنند که حدود 90 دقیقه بیشتر از حد متوسط دنیاست. این مقدار سرگرم شدن با تلویزیون توانسته است ارتباطات اعضای خانواده و سرگرمی های افراد را با توجه به ترویج خشونت و سکس تحت تاثیر قرار داده و اخلاق و کردار کودکان و نوجوانان را تغییر دهد.



هر آمریکایی به طور متوسط روزانه بیش از 4 ساعت تلویزیون تماشا می کند


اعتیاد شدید جامعه آمریکا به تلویزیون

آمریکایی ها هر روز به طور میانگین بیش از 4 ساعت تلویزیون تماشا می کنند که معادل دو ماه در سال است. به عبارت دیگر یک آمریکایی 65 ساله حدود 9 سال از زندگی اش را بدون وقفه در برابر تلویزیون نشسته است! 99 درصد خانه ها حداقل یک تلویزیون دارند و به طور میانگین در آمریکا 2.24 تلویزیون به ازاء هر خانه موجود است. 66 درصد خانه ها 3 و یا تعداد بیشتری تلویزیون دارند. به طور میانگین در هر خانه, تلویزیون به مدت 6 ساعت و 47 دقیقه روشن است. 66 درصد آمریکایی ها در حین خوردن شام تلویزیون تماشا می کنند و در هر سال آمریکایی ها در مجموع 250 میلیارد (نفر) ساعت تلویزیون تماشا می کنند. در صورتی که برای هر ساعت به طور میانگین 5 دلار حقوق در نظر گرفته شود؛ تماشای تلویزیون برای آمریکا سالانه 1.25 تریلیون دلار هزینه دارد. 56 درصد آمریکایی ها کانل های پولی را تماشا می کنند. روزانه 6 میلیون فیلم ویدیویی نیز در آمریکا به اجاره داده می شود و 49 درصد امریکایی ها اعتراف می کنند که بیش از حد تلویزیون تماشا می کنند.



شکایت خانواده های آمریکایی در مورد بی بندوباری های تلویزیونی، نمودار نشان دهنده



کاهش حساسیت آمریکایی ها نسبت به بی حیایی در تلویزیون است.


کودکان آمریکایی در هفته به طور میانگین 1680 دقیقه را با تلویزیون می گذرانند. این در حالیست که والدین آمریکایی به طور میانگین فقط 3.5 دقیقه در هفته به گفتگوهای سازنده و معنی دار با کودکان خود می پردازند. 70 درصد از مراکز نگهداری کودکان از تلویزیون برای سرگرم کردن بچه ها استفاده می کنند. 73 درصد از والدین خواهان محدود کردن دسترسی کودکان به برنامه های تلویزیونی هستند. 54 درصد کودکان 4-6 ساله آمریکایی بیشتر تمایل دارند تلویزیون تماشا کنند تا اینکه با پدرشان باشند.



کودک آمریکایی تا اتمام دوره تحصیلات ابتدایی خود شاهد هزاران صحنه قتل در تلویزیون است



یک جوان آمریکایی در سال حدود 900 ساعت را در مدرسه می گذراند اما 1500 ساعت با تلویزیون سرگرم است. یک کودک آمریکایی تا اتمام دوره تحصیلات ابتدایی خود 8000 صحنه قتل در تلویزیون را دیده است که این تعداد تا 18 سالگی به 200000 مورد می رسد. 79 درصد آمریکایی ها معتقدند تلویزیون در افزایش خشونت در زندگی عادی نقش اصلی را دارد. یک کودک آمریکایی در سال حدود 20 هزار تبلیغ تلویزیونی 30 ثانیه ای می بیند و یک فرد 65 ساله در طول عمر خود 2 میلیون آگهی تلویزیونی دیده است. 92 درصد از آمریکایی ها معتقدند آگهی های تلویزیونی کودکان را مصرف گرا بار می آورد.

 
تلویزیون: جعبه بی حیا

تلویزیون آمریکا آزادانه بی بندوباری جنسی را تبلیغ می کند. در اثر عادی نشان دادن روابط جنسی خارج از چارچوب خانواده در طی چندین دهه گذشته در برنامه های مختلف تلویزیونی، امروز جامعه آمریکا به شدت در مسائل جنسی غرق شده است. زمانی مردم آمریکا از شرم و حیا برخوردار بودند اما اکنون فرهنگ جا افتاده به وسیله تلویزیون مبنی بر این اصل است که: "هرچقدر بی بندوبارتر، بهتر! " در نتیجه آمریکائی ها از اینکه روابط جنسی متنوعی داشته باشند احساس غرور و موفقیت می کنند.

طی سال های اخیر تعداد صحنه‌های سكسی در برنامه‌های تلویزیونی آمریکا چندین برابر شده و تلویزیون آمریکا پر از ایما و اشاره ها، شوخی ها و كنایه های جنسی است. این نوع ارجاعات جنسی در بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های تلویزیونی آمریکا دیده می شود به طوری که از هر ده سكانس تلویزیونی، هفت سكانس آن به گونه‌ای با سکس در ارتباط است. بدین ترتیب جوانان آمریکایی كه به طور میانگین حدود بیست ساعت در هفته را صرف تماشای تلویزیون می‌كنند؛ در معرض  بمبارانی از تبلیغات برای بی بندوباری هستند که نتیجه آن وقوع هزاران تجاوز به عنف، گسترش بیماری های جنسی و صدها هزار سقط جنین در هر سال است.


تلویزیون آمریکا در بین فعالیت های دیگر مرتبط با اوقات فراغت بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

در آمریکا هیچ کدام از برنامه های تلویزیونی نتوانسته است خود را از تبلیغ بی بندوباری جنسی به دور نگه دارد. بیش از 90 درصد برنامه‌های كمدی، بیش از 70  درصد برنامه های خبری و بیش از 40 درصد برنامه های مستند حاوی صحنه های تبلیغی و عادی نشان دهنده بی بندوباری جنسی هستند.


گروه هدف کنونی: دختران نوجوان

آمارها نشان می دهد نوجوانانی كه به تماشای مداوم برنامه های تلویزیونی آمریکا می پردازند معمولا رفتارها و گفتارهای بسیار دور از ادبی از خود نشان می دهند و احتمال ارتکاب جرایم جنسی در بین آنان بیش از دوبرابر دیگر نوجوانان است. این نوجوانان ارتباط سازنده و درستی با خانواده و اطرافیان خود نداشته و به راحتی جذب گروه های ضد اجتماعی می شوند.
در این بین در سال های اخیر برنامه های تلویزیونی و هالیوود فعالیت های خود را متمرکز بر حیازدایی از دختران نوجوان کرده است. از نظر برنامه ریزان فرهنگی دختران نوجوان اهداف بسیار مناسبی برای گسترش فساد و فحشاء در بین مردم آمریکا هستند زیرا نه تنها خود از سنین پایین در مسیرهای غیر اخلاقی قدم برمی دارند بلکه می توانند تعداد بسیار بیشتری را نیز با خود همراه ساخته و نسبت به تمامی گروه های دیگر بازدهی بسیار بالاتری برای برنامه های اخلاق زدایی از مردم آمریکا فراهم کنند.



هالیوود در سال های اخیر برنامه های حیازدایی از دختران نوجوان را در راس ماموریت های خود قرار داده است

برنامه های تلویزیونی آمریکا در حرکتی هماهنگ از همجنس گرایی بین دختران و زنان به شدت حمایت می کنند و هیچگونه واهمه ای از گفتگو و به تصویر کشیدن این موضوع ندارند. بر اساس تحقیقی که در سال 2005 انجام گرفت اشاره به همجنس بازی بین دختران جوان در برنامه های تلویزیونی آمریکا نسبت به سال 1998 بیش از 70 درصد افزایش یافته بود. نظر سنجي های انجام گرفته از نوجوانان آمریکایی نشان می دهد که آنچه تلويزيون پخش می کند مشوق این نوجوانان برای تجربه های جنسي بوده است. گاهی این تجربه ها به محارم هم گسترش یافته و به کلی اخلاقیات فطری انسان را نیز زیر پا گذاشته است. این نشان می دهد که علاوه بر تاثیر تلويزيون در شكل‌دهي به شخصيت نوجوانان، نگاه ایشان به مقوله سكس نیز به نحو چشم‌گيري تحت نفوذ فرهنگ سازی تلویزیون است.

 از نظر این نوجوانان همجنس‌بازي و ارتباط با محارم نیز همانطور که تلویزیون نشان می دهد از کنش های معمولی و عادی بشر است. این در حالیست که در دوره ای اشاره به امور مربوط به همجنس‌بازي در برنامه های تلویزیون ممنوع بود اما هم اکنون امری قانونی تلقی می شود. در واقع کل نظام قانون گذاری نیز پا به پای تلویزیون در خدمت برنامه ریزان فرهنگ بی اخلاقی و بی بندوباری بوده است.



تلویزیون استانداردهای اخلاقی دختران نوجوان را شکل می دهد

در جامعه امروز آمریکا معمولا دختران در 15 سالگی بکارت خود را از دست می دهند. بخشی از این اتفاق در مدارس آمریکا روی می دهد. سریال های تلویزیونی و فیلم های بسیاری وجود دارند که از شبکه های مختلف آمریکا پخش می شوند و در آنها روابط جنسی در مدارس بین نوجوانان امری عادی نشان داده می شود. این مقاله خود را از اشاره به نام و نشان این فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بر حذر می دارد و تنها به ذکر محتویات یک نمونه بسنده می کند.

 در یکی از فیلم های هالیوودی پخش شده از شبکه های آمریکایی دختری دبیرستانی به تصویر کشیده می شود که در اثر رابطه جنسی با یکی از پسران همکلاسی خود باردار شده است. در این فیلم برای پسر و خانواده او هیچگونه احساس مسئولیتی نشان داده نمی شود و خانواده دختر نیز به راحتی از کنار این موضوع رد می شوند.

هیچگونه مواخذه یا بازخواستی دیده نمی شود و به جای آن خانواده دختر سعی دارند زوجی را پیدا کنند که حاضر به پذیرش و نگهداری از کودک در شرف تولد باشند! در واقع برنامه ریزان فرهنگی آمریکا در حال جستجوی راهی برای حمایت از نتیجه دهه ها تلاش و ممارست (به وجود آوردن نسل هایی حرامزاده و بی هویت) خود هستند. این در حالیست که سالانه هزاران سقط جنین در بین دختران دبیرستانی آمریکا رخ می دهد.



کودکان آمریکایی حتی در مهد کودک ها و کودکستان ها هم با تلویزیون سرگرم می شوند


برنامه های تلویزیونی سعی در جنسی کردن نگاه دختران نوجوان به خود، محیط پیرامون و روابط اجتماعی ایشان دارند. تحقیقات نشان می دهد در ذهن دختران نوجوانی که در معرض بمباران سکسی سازی تلویزیونی هستند؛ نارضایتی های غیر معقولی در مورد اندام و زیبایی خود شکل می گیرد که موجب افسردگی و عزت نفس پایین در آنها شده و تصور آنها از باکره گی و یا اولین ارتباط جنسی را تغییر می دهد.

هرچه قدر این دختران بیشتر به تماشای برنامه های تلویزیونی می پردازند ناهنجاری های روانی و خود کم بینی نیز در آنها شدیدتر است. اندام و زیبایی ایده آل در ذهن دختران نوجوان آن چیزی است که برنامه های تلویزیونی تبلیغ می کنند و رفتار جنسی مناسب نیز باز همان رفتار بی محابایی است که فیلم ها و برنامه های مختلف به نمایش می گذارند. هر گونه دوری از این استانداردهای تعیین شده توسط تلویزیون موجب القاء حس حقارت و عدم موفقیت در دختران نوجوان می شود.  


در سال های آتی آمریکا بیشترین درآمد را از برنامه های تلویزیونی خواهد داشت

تبلیغ بی واهمه همجنس بازی

تخریب بنیان خانواده یکی از اهداف استیلاجویان جهانی برای تسلط بر جوامع بشری است. همجنس بازی و گسترش آن در میان جوامع از جمله استراتژی های تصویب شده نظام سلطه برای از بینن بردن مفهوم خانواده در جهان است. از همین روست که روز به روز به تعداد قهرمانان همجنس باز زن و مرد در برنامه های تلویزیونی آمریکا افزوده می شود. این شخصیت ها اغلب به عنوان "آدم خوب" در سریال ‌های پر طرف دار درام و کمدی پخش شده در ساعات پربیننده به آمریکایی ها معرفی می شوند. هم اکنون در برنامه های تلویزیونی بکه های مختلف آمریکایی در مجموع نزدیک به 200 شخصیت همجنس باز وجود دارند که زندگی آنها کاملا عادی و حتی موفق نشان داده می شود.

تلویزیون توانسته است در سطوح مختلف کلامی و رفتاری نوجوانان و جوانان آمریکایی تاثیر گذاشته و شخصیت آنها را به گونه ای شکل دهد که برای اهداف سیاسی اجتماعی نظام آمریکا مورد نیاز است.

طبق بررسی ها ماهیت برنامه‌های تلویزیونی اهمیتی نداشته بلکه با افزایش زمان صرف شده برای تماشای تلویزیون، میزان كودنی و بی‌سوادی بیننده نیز افزایش می یابد. بررسی های اخیر نشان می دهد قدرت فكری و تجزیه و تحلیل آمریكایی‌ها در اثر اعتیاد به تلویزیون کاهش یافته و سطح درك آمریكایی ها از مفاهیم نوشتاری و شنیداری به شدت تنزل پیدا كرده است.

این تحقیقات ارتباط میان کم سوادی و وقت تلف شده برای تماشای تلویزیون را به اثبات رسانده اند. در نتیجه آمریکای کنونی دارای مردمی به دورمانده از واقعیت های جهان و کشور خود است که غرق در لذت عطش آور و جنون آمیز خشونت و سکس بوده و با روزمرگی و زودباوری خاص خود به راحتی برای سردمداران آمریکا قابل مدیریت هستند.



بدون شرح!





منابع و مآخذ:

http://www.parentstv.org/PTC/fcc/main.asp

http://www.csun.edu/science/health/docs/tv&health.html

http://www.economist.com/node/21547260

http://www.parentstv.org/PTC/fcc/main.asp

http://photo.pds.org:5012/cqresearcher/document.php?id=cqresrre2012110900

http://www.parentstv.org/PTC/news/release/2008/0606.asp

http://transition.fcc.gov/eb/oip/

http://transition.fcc.gov/eb/oip

http://www.afajournal.org/2008/january/0108noi.asp#violent

http://worldtradedaily.com/2012/02/05/trade-news-from-euromonitor-mexican-economy-kid-tech-global-retailing/

http://china-screen-news.com/2012/07/417-million-digital-tv-households-in-china-by-2017/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
امریکاییایه عده تروریست،وحشی،غارتگروبی حیان.هرکی باآمریکادوست بشه سرنوشتش همینه.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
امریکاییایه عده تروریست،وحشی،غارتگروبی حیان.هرکی باآمریکادوست بشه سرنوشتش همینه.
آخرین اخبار