پرسپولیس 3 - اسلواکی 1

نوجوانان پرسپولیس از سد تیم ملی اسلواکی گذشتند

تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دومین دیدار خود در تورنمنت فرنز یونایتد مالزی با نتیجه سه بر یک در برابر تیم ملی اسلواکی به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دومین دیدار خود در تورنمنت فرنز یونایتد مالزی با نتیجه سه بر یک در برابر تیم ملی اسلواکی به برتری رسید.

نوجوانان پرسپولیس از ابتدای بازی هجومی ظاهر شدند و یک نیمه پر فشار و پر تحرک را پشت سر گذاشتند و در دقیقه 27 روی خطای مدافع اسلواکی روی مهاجم پرسپولیس، داور نقطه پنالتی را نشانه رفت.

وحید افتاری بازیکن ملی پوش پرسپولیس پشت این ضربه رفت و به زیبایی هر چه تمامتر توپ را وارد دروازه حریف آبی پوش کرد و این نیمه با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت.

نوجوانان پرسپولیس نیمه دوم را نیز همچون نیمه نخست، هجومی و سراپا حمله آغاز کردند و در دقیقه 57 با حرکت وحید افتاری از جناح چپ و سانتر زیبای او توپ روی سر نیما مختاری فرود آمد و او هم به شکل زیبا و ماهرانه ای آن را به طاق دروازه آبی پوشان اسلواکی چسباند و پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر جلو انداخت.

تیم ملی اسلواکی که همه چیز را برای خود تمام شده می‌دید دست به کار شد و فشار روی دروازه پرسپولیس را افزایش داد و در یک ضد حمله در دقیقه 61 به گل رسید و نتیجه بازی دو بر یک پیگیری شد.

در ادامه بازی، پرسپولیس بارها روی دروازه اسلواکی حمله کرد تا اینکه بار دیگر در دقایق پایانی به گل رسید و این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

گفتنی است، پرسپولیس روز چهارشنبه به مصاف تیم فرنز یونایتد اندونزی می‌رود. تیم فرنز یونایتد اندونزی پیش از این دیدار تیم چونبوری تایلند را با نتیجه دو بر یک شکست داد. ضمن اینکه تیم‌های این گروه با دو بازی، سه امتیازی هستند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.