دستگيري سارقان حرفه اي چك در مشهد

دو سارق حرفه اي كه با چك هاي مسروقه تابلو فرش هاي نفيس خريداري كرده بودند در مشهد شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس، در پي وصول پرونده اي از كلانتري 12 مشهد مبني بر اينكه شخصي تعداد زيادي از تابلو فرش هاي نفيس خود را به ارزش 170 ميليون ريال به فرد ديگري فروخته و درقبال وجه آنان يك فقره چك از خريدار دريافت كرده كه هنگام وصول چك مشخص شده اين چك مسروقه مي باشد پرونده اي تشكيل و تحقيقات پليسي اغاز شد.
با توجه به اهميت موضوع كاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي مراتب را در دستور كارخود قراردادند و پس از انجام چهره نگاري و بررسي بانك اطلاعات مجرمان متهم 45 ساله را شناسايي و دستگير كردند. 
كارآگاهان با بررسي سوابق نامبرده از طريق اداره تشخيص هويت پليس آگاهي دريافتند متهم داراي چندين فقره سوابق كلاهبرداري ايست كه درحال حاضر به اتهام كلاهبرداري درندامتگاه مركزي مشهد بسر مي برد . 
لذا با هماهنگي مقام قضايي نامبرده جهت تحقيقات كامل از زندان تحويل و دراختيار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت. 
متهم دربازجوئي هاي اوليه ابتدا منكر هر گونه اقدام مجرمانه اي بود اما با انجام بازجويي هاي فني و ارائه دلائل و شواهد غير قابل انكار، متهم ناچار به بيان حقيقت شد اعتراف كرد با همدستي فردي 39 ساله به نام اصغر اقدام به سرقت چك كرده اند و با استفاده از چك هاي سرقتي تعدادي تابلوي فرش خريداري كه پس از مدتي دستگير شده اند.
كارگاهان پليس آگاهي دراين رابطه همدست متهم را به همراه چند تن از مالخران اموال مسروقه دستگير و تحقيقات از آنها ادامه دارد./ف
برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، چک ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار