قاليباف در جمع خبرنگاران:

تونل نیایش بهمن ماه آماده بهره برداري است/ تحريم‌ها تاثيري در زمان افتتاح تونل ندارد

قالیباف گفت: ما براساس زمانبندی که انجام دادیم در 21 و 22 بهمن زمان اتمام پروژه های تونل نیایش و پل صدر پایان می رسد و فروردین ماه کار بهره برداری از این دو پروژه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهردار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: پل صدر و تونل نیایش یک پروژه یونیک هستند و شهروندانی که از آن بزرگراه ها رد می شوند طراحی و اجرا را مشاهده می کنند و ما می دانیم که سابقه ای متفاوت در اجرای این پل است حتی این پل به عنوان یک پل تک پایه در دنیا معروف شده است.

وی در ادامه بیان داشت: تونل نیایش و پل صدر در واقع دو پروژه اجرایی مجزا از هم هستند اما به همدیگر وابسته هستند.

قالیباف تصریح کرد: شهروندانی که به 1888 مراجعه کرده و مشکلاتی داشته اند برای تصمیم گیری در خصوص آنها من باید حضور به هم می رساندم و امروز این توفیق داده شد.

وی اظهار داشت: ما اساساً در 1888 و 137 کار را به صورت سیستمی انجام داده و تماس هاي این دو خط هماهنگ استچه اشخاصي که به دنبال سرويس دهي اند و يا مشکلاتي  دارند تمامي کارها به درستي انجام مي گيرد و بيش از هزار نفر كارشان در اين چرخه انجام مي شود .

قاليباف در ادامه افزود: طرح جامع و تفصيلي نيز در حال انجام است و عمدتاً با اين طرح به مسائل حقوقي، فضاي سبز، عمراني و نظافت رسيدگي مي شود اكثر مراجعات در خصوص حوزه شهرسازي و قوانين بود كه آشنا نبودند و كه بايد حل مي كرديم.

وي در ادامه اظهار داشت: از 48 ساعت قبل كار بارگذاري را شروع كرده و مردم وقتي از اتوبان رد مي شوند شاهد اين هستند كه دانه ها چگونه به هم وصل مي شوند ، كار پروژه تونل نيايش تمام شده و ما به صورت آزمايشي مسير شرق به غرب تونل شمالي را باز مي كنيم که اين کار به نفع مردم است اما اين كار در اول دهه فجر يا فروردين سال آينده افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

شهردار تهران در پايان افزود: تحريم ها ما را حدود 120 روز در ساخت اين پروژه ها به تأخير انداخت يعني حدود 4 ماه كه همكاران حدود 2 ماه قول جبران زودتر اتمام اين پروژه را به ما داده اند و همه تلاش خود را انجام مي دهيم./ل

برچسب ها: تونل ، صدر ، نیایش ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار