سردار جزایری:

ايران اجازه تضعيف جريان مقاومت را نمي‌دهد/ آمریکا به وسیله القاعده ناامن خواهد شد

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بيان اينکه تروریسم دست‌ساز آمریکا، ارتجاع عرب و رژیم‌های منافق، باید منتظر اقدامات جنایتکارانه دست‌پروردگان خود باشند، گفت: القاعده دیر یا زود محیط آنها را ناامن خواهد کرد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، پیرامون شرایط مقاومت در منطقه، با تأکيد بر اینکه جمهوری اسلامی ایران اجازه تضعیف مقاومت در منطقه را نمی‌دهد، اظهار داشت: کشورهای وابسته به آمریکا بدانند که از طریق تروریسم و اقدامات نظامی تحت مدیریت آمریکا و صهیونیست‌ها قادر نیستند مقاومت را وادار به عقب‌نشینی کنند.

وي اظهار داشت: اینک پیروزی چهارم مقاومت در برابر استکبار و ارتجاع در منطقه رقم خورده و سوریه دشمنانش را وادار به فرار از این کشور خواهد کرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور، هدف نهایی از دشمنی با دولت و ملت سوریه، حزب الله و فلسطین را خارج کردن رژیم اشغالگر قدس از محاصره دانست و تصريح کرد: اسرائیلی‌های غاصب، چاره‌ای جز خروج از سرزمین‌های اشغالی را ندارند.

جزايري افزود: تروریسم دست‌ساز آمریکا و ارتجاع عرب و رژیم‌های منافق باید منتظر اقدامات جنایتکارانه دست‌پروردگان خود باشند. القاعده دیر یا زود محیط آنها را ناامن خواهد کرد.

سخنگوي نيروهاي مسلح در پایان با تأکید بر اينکه آمریکا و اروپا در آینده از صدمات تروریست‌های مجهز شده و بی‌هدف در امان نخواهند بود، خاطرنشان کرد: این هشداری است که قبلاً نیز از طرف ما اعلام شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار