جسد فقدانی در انباری کشف شد

کارآگاهان پلیس آگاهی جسد مردی را در یکی از انبارهای ساختمانی کشف کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در 13 دی ماه سال جاری،فردی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید به ماموران اعلام کرد که برادرم به نام رسول 36 ساله در 20 آبان به بعد دیگر به منزل بازنگشته،که پرونده مقدماتی در این راستا به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ،ارسال گردید.
طی اظهارات برادر فقدانی طی مراجعه حضوری به پایگاه آگاهی از تماس تلفنی از سوی یک شخص ناشناسی یاد کرد که مدعی گشته بود برادرم در منزل شخصی به نام وحید واقع در محله درخونگاه داخل شوفاژ خانه حبس شده که پس از فووت توسط این شخص به مکانی نامعلوم منتقل گردیده است.
با توجه به اظهارات فقدانی پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی ارجاع داده شد و پس از تحقیقات پلیسی،ماموران فرد ناشناس را ردیابی کرده و دستگیر می نمایند که پس از انتقال فرد به آگاهی در اعتراف خود اظهار می دارد که از طریق یکی از دوستانم اطلاع پیدا می کنم که رسول در پی درگیری با یک نفر در خانه وحید با ضربه سر بی هوش شده و وحید آن را به داخل شوفاژ می برد که پس از فوت او وحید با یک دستگاه وانت پیکان او را به محلی نامعلوم می برد.
کارآگاهان ضمن اشاره به شناسایی فرد دستگیر شده به نام عباس بلافاصله منزل وحید 50 ساله را شناسایی و با ورود به ساختمان توانستند در انباری های انتهای حیاط،جسد مذکور را کشف کنند که در نهایت با دستگیری متهم به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده،معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ،در ادامه خبر گفت: با دستگیری متهمان و در ادامه تحقیقات مشخص شد که محل کشف جسد،مکان تردد افراد معتاد بوده و متهم اصلی پرونده به انباری انتهای حیاط ساختمان را به محل تردد معتادان و مصرف مواد مخدر تبدیل کرده و فقدانی نیز به واسطه اعتیاد شدید به مصرف شیشه و کراک برای تهیه و مصرف مواد به این محل تردد داشته است.
وی در خاتمه گفت: با کشف جسد متعلق به فقدانی،جسد تعیین رفیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و متهمان پرونده نیز به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند./ف
برچسب ها: جسد ، پلیس ، انبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار