گزارش/

مهم‌ترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌اي كه گذشت

تصويب اساسنامه اتحاديه تشكل‌هاي دانشگاه آزاد، سالروز ترور شهيد احمدي روشن، برگزاري طرح بصيرت دانشجويان استان قم و مرسم بزرگداشت آيت‌الله مجتبي تهراني در دانشگاه تهران از مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته گذشته بود

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي كشور در هفته‌اي كه گذشت رويدادهايي را در خود جاي دادند كه مهمترين عناوين آن را در گزارش زير مي‌خوانيد:

طرح بصیرت ویژه دانشجویان استان قم برگزار مي‌شود
طرح بصیرت جامع ویژه دانشجویان جامع علمی کاربردی استان قم برگزار می‌شود.

کامران دانشجو: نمي‌گذاريم دانشگاه به سکوي تبليغاتي براي افراد تبديل شود
وزير علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به تمهيدات خود در آستانه انتخابات در دانشگاه‌ها گفت: دانشجويان و افراد مي‌توانند با حفظ چهارچوب‌ها در قانون اساسي به فعاليت بپدازند و به هيچ افرادي اجازه نخواهيم داد که از دانشگاه سوء استفاده کنند.

عباسي: رونمايي از 5 راديو داروي جديد/ تلاش دستگاه‌هاي امنيتي جهت حفظ امنيت دانشمندان هسته‌اي
رئيس سازمان انرژي اتمي کشور گفت: در حال حاضر به توليد 5 راديو دارو دست زده‌ايم که در حال پيگيري مجوز از وزارت بهداشت و طي مراحل قانوني خود است.

ايزدي: نگراني آمريکا از دور زدن تحريم‌ها توسط ايران/ آمریکای لاتین حیاط خلوت آمریکا نیست
يک کارشناس مسائل بين الملل گفت: تصويب قانون جديد آمريکا نشانگر نگرانی اين کشور بوده است چرا که ايران با گسترش روابط و استفاده از ظرفيت‌های اقتصادي در منطقه‌ و جهان می‌تواند تحريم‌ها را دور بزند.

اکبری: دانشجويان و مسئولان به يک اندازه در عدم برگزاري کرسي‌ها مقصرند
مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: در برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي، دانشجويان و مسئولان به يک اندازه مقصر هستند، لذا در آستانه انتخابات اتاق‌هایی را برای برگزاری نشست‌هاي دانشجويي در نظر گرفته‌ايم تا دانشجويان بتوانند بدون دغدغه در اين فضا به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.

حجت‌الاسلام خسرو پناه: مطالعه در علوم انساني و اسلامي نيازمند روش‌شناسي مدون است
رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: مسئله‌اي را كه بايد به آن توجه داشت، اين است كه ما هیچ علم تجربی محض به خصوص در حوزه علوم انسانی نداریم و بايد با روش‌شناسی معین علوم انسانی و اسلامی را مطالعه كرد.

حجت‌الاسلام صديقي: براي تصحيح روند زندگي بايد علماي اخلاق را شناسايي کرد و از آنها بهره برد
امام جمعه موقت تهران گفت: ما بايد علماي اخلاق را به درستي شناسايي کرده و از حضور آن‌ها در سالم‌سازي روح و جان و تصحيح روند زندگي بهره ببريم.

اساسنامه اتحاديه تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد بررسي و تصويب شد
سومین نشست هم‌اندیشی بررسی و بازبینی اساسنامه اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر امروز در دبيرخانه مرکزی تشکل‌های دانشگاه آزاد برگزار شد.

برگزاري اولين سالگرد شهادت شهيد احمدي‌روشن
اولين سالگرد شهادت مصطفي احمدي‌‌روشن در دانشگاه شريف برگزار مي‌شود.

رئيس دانشگاه شريف: تكرار‌كنندگان "انتخابات آزاد" در پي مخدوش نشان دادن انتخابات هستند
رئيس دانشگاه شريف با بيان اينكه اشخاصي که کليد واژه "انتخابات آزاد" را تكرار مي‌کنند اگر خود را علاقمند به کشورشان مي‌دانند حواسشان را بايد جمع کنند تا بازيچه دست دشمن نشوند، گفت: متاسفانه عده‌اي با نيت ناپاک و با کلمات به ظاهر حق مبني بر اينکه انتخابات آزاد نيست در واقع قصد دارند تا انتخابات را مخدوش کنند.

همسر شهيد احمدي‌روشن: ولایتمداری مصطفي در ادعا خلاصه نمی‌شد/منتظر نتيجه پيگيري حقوقي از نهادهاي امنيتي هستيم
همسر شهيد احمدي‌روشن با بيان اينکه از سوي سازمان‌های مردم نهاد مجازات عاملان ترور را پيگيري کرده‌ايم، گفت: هنوز تمامی افراد تیم تروریستی دستگیر نشده‌اند و منتظریم تا نهادهای امنیتی نتیجه را به ما اطلاع دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، عناوین ، هفته ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار