برنامه های کاربردی برای تلفن همراه +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته گذشته برنامه هایی را مخصوص آندروید قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

دریافت اخبار روی تلفن همراه - آندروید



با خبرگردی اخبار روز همیشه در دستان شماست. با این نرم افزار در هر لحظه می توانید از خبرهای سایت های خبری و خبرگزاری های مختلف با خبر شوید. اخبار در خبرگردی به صورت هوشمند دسته بندی می شوند و متن خبر به صورت کامل از سایت های مختلف دریافت و ذخیره می شود. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

دسترسی سریع - پاکت پی سی



با استفاده از برنامه Taskbar Launcher 0.2 که مخصوص گوشی های پاکت پی سی (ویندوز موبایل ورژن ۶ تا ۶٫۵) میباشد شما قادر هستید تا با قرار دادن ایکون های برنامه های مورد نظر در محیط های مختلف با سرعت هر چه تمامتر به برنامه ها دسترسی پیدا کنید. این برنامه می تواند سرعت شما را انجام کارهایتان افزایش دهد.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

رسم تابع با گوشی - آی او اس


مسئله های ریاضی همیشه برای دانش آموزان چالش بر انگیز بوده است و در این میان رسم توابع مختلف نیز بسیار سخت است. اپلیکیشن Quick Graph ابزاری است برای رسم نمودار معادلات و توابع ریاضی. در Quick Graph می‌توانید توابع دو بعدی و یا سه بعدی را رسم کنید. می‌توانید با قابلیت‌های مالتی‌تاچ گراف و نمودار رسم شده را دقیقاً مورد بررسی قرار دهید، در این ابزار جدای از قابلیت تایپ کردن تابع مورد نظرتان با کیبورد اختصاصی تعبیه شده در برنامه، می‌توانید از تعداد زیادی توابع پیش‌فرض موجود در برنامه نیز کمک بگیرید.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

قفل های الگویی - سیمبیان



یکی از برنامه هایی که بسیاری از کاربران تلفن همراه به دنبال آن هستند قفل های الگویی آندروید برای دیگر سیستم های عامل است. کاربران سیمبیان نیز از جمله این افراد هستند و البته این افراد می توانند این برنامه را دانلود کرده و از آن لذت ببرند.

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۵ دی ۱۳۹۱
عالى
Iran (Islamic Republic of)
farbod
۱۹:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۱
چرا همش برای اندرویده؟
United States of America
امیرمسعود
۱۹:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۱
باتشکرازبرنامه های خوبتون؛لطفابرنامه های سیمبیان روهم بزارید
United States of America
عبدالله
۱۹:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۱
چرا نرم افزار با فرمت جاوا نمیزارید
Turkey
ramin
۲۲:۰۲ ۲۴ دی ۱۳۹۱
دانلود برنامه ها براي جاوا
United States of America
mahdi
۱۲:۴۱ ۲۴ دی ۱۳۹۱
نرم ابزار برای رای کوشی های جاوا