مازندران /

اختصاص بیش از390 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های مهرماندگار مازندران

استاندار مازندران گفت: بیش از 390 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های مهر ماندگار این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، سيد علي اکبر طاهایی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت : این اعتبار برای تکمیل و بهره برداری برخی طرح های مهر ماندگار ازجمله طرح های ورزشی ، بهسازی راه هراز ، ورزشگاه شش هزارنفری ساری ، سد گلورد و طرح انتقال آب چالوس به آمل اختصاص یافته است.

طاهایی ، همکاری دستگاه های اجرایی در تکمیل پارک موزه دفاع مقدس و همچنین تجهیز شش کتابخانه در شهرهای مختلف استان را امری ضروری دانست.

وی تعاونی های مرز نشینان را فرصتی مطلوب برای ایجاد اشتغالزایی پایدار ذکرکرد و گفت: حمایت از تعاونی ها در بخش های مختلف ازجمله تعاونی های مرز نشینان را ازجمله اولویت های مهم و اساسی است.

وی افزود: محصولات باغی و مرکبات استان با توجه به کیفیت و مرغوبیت قابلیت صادرات به کشورهای همسود (CIS) و همچنین دیگر کشورها را دارد.

وی بر لزوم صادرات کالاهایی که از ارزی مناسبی دارند ، تاکید کرد و گفت: این مهم باید مورد توجه بیش از پیش فعالان اقتصادی قرار گیرد.

استاندار مازندران از برگزاری جشنواره خانواده کارآفرین و زنان فناور ، خبرداد و گفت: این جشنواره از بیست و هشتم تا سی ام ماه بهمن در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

طاهایی بستر سازی برای پاسخگویی به زنان تحصیلکرده، افزایش سهم کارآفرینی خانوادگی و زنان فناور، کمک به ایجاد فرصت های شغلی و نهادینه کردن و ترویج فرهنگ دانش و مهارت کارآفرینی در بین خانواده ها را ازجمله اهداف برپایی جشنواره خانواده کارآفرین و زنان فناور برشمرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.