زنجان/

لزوم هموارسازی مسیر سرمایه گذاری در زنجان

استاندار زنجان تاکید کرد ،ما مسئول ایجاد زیرساخت ها و پاسخ دهی به استعلامات سرمایه گذاران هستیم و مسئولان باید همگی در راستای ارائه مجوزها به سرمایه گذاران همت کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در ستاد سرمایه گذاری استان زنجان، بهره برداری از دو واحد تولید فولاد را موجب ایجاد تحول گسترده در سطح منطقه خواند و اشتغالزایی انبوه ناشی از فعال سازی آنها را چشم گیر و قابل توجه بر شمرد.

رئوفی نژاد افزود:عملیات اجرایی دو واحد صنعتی این شركت در قیطول و ایجرود به صورت رسمی از دهه فجر امسال آغاز می شود.

وی تصریح کرد: سرعت اجرای طرح توسط سرمایه گذار بسیار بالاست و مسولان باید از ایجاد موانعی كه موجب كندی كار و عقب افتادن زمان بهره برداری این دو واحد صنعتی می شوند، جلوگیری كنند.

استاندار زنجان از نهایی شدن چند طرح بزرگ عمرانی استان در دهه فجر خبر داد وادامه داد: نهایی شدن طرح هایی چون پالایشگاه، پتروشیمی، احداث 400 کیلومتر از خط دوم ریل راه آهن از تاکستان تا میانه و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در دهه فجر با پیگیری مسئولان، استان را از نظر عمران و آبادانی متاثر خواهد کرد

رئوفی نژاد به بهره برداری از واحد تجاری تفریحی آدونیس در دهه فجر امسال، اشاره و بر لزوم پیگیری رفع مشكلات پیش روی این شركت توسط مسوولان ذیربط تاكید كرد./ب

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.