مافیای موسیقی رپ ایران دستگیر شد

امروز یکی از مافیای موسیقی رپ ایران طی عملیاتی از سوی پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.

سعید جابری انصاری، دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی هنری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای نظارت از استودیو ضبط غیر مجاز موسیقی امروز با همکاری مقتدرانه پلیس امنیت عمومی ناجا به خصوص پلیس امنیت و اخلاقی تهران بزرگ یکی از مافیای موسیقی رپ ایران شناسایی گردید و در نهایت آن مجموعه پلمپ گردید.

وی افزود: پس از تلاش شبانه روزی همکاران در نیروی انتظامی موفق شدیم یکی از استودیوهای زیر زمینی رپ غیر مجاز که برای شبکه های غیر مجازی چون PMC و دیگر شبکه های ماهواره ای آهنگ تهیه و تولید می کنند را شناسایی کنیم.

جابری انصاری تصریح کرد: این استودیو غیر مجاز در کنار یک مجموعه دندانپزشکی فعالیت خود را سپری می کرد که علاوه بر آن به تهیه و تولید آهنگ به صورت غیر مجاز می پرداختند.

وی همچنین به دستگیری شخص معروفی از گروه رپ به نام "دیوا" اشاره کرد و گفت: گروه معروف رپ غیر مجاز با نام "تیک تاک" و سر دسته گروه آن ها "دیوا" نیز دستگیر شدند آنچه که مسلم است فعالیت های زیر زمینی این گونه افراد برای ضربه زدن به قوانین فرهنگی و ارزشی کشور عزیز است.

دبیر ستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی، هنری تصریح کرد: از همه مردم عزیز که در محل سکونت خود مورد هایی مشکوک از تردد افراد بیگانه می بینند تقاضا می کنیم که ما را در جریان قرار دهند.

وی اظهار داشت: از تمامی علاقه‌مندان به راه اندازی مراکز موسیقی می خواهیم که به صورت قانونی اقدام به این کار کنند و ما نیز تلاش می کنیم با فراهم کردن بستر لازم در وزارت ارشاد مسیر را برای  کسانی که می خواهند در این راه فعالیت کنند، هموار کنیم.

جابری انصاری افزود: با توجه به نیاز امروز جوانان کشور ما نیاز به خوانندگانی پایبند به اصول اخلاقی و فرهنگ اسلامی هستیم و از آن ها می خواهیم محصولاتی ارائه دهند که شبکه های غربی نتوانند برای ما تصمیم بگیرند.

وی گفت: ما همچنان پیگیر مراکز غیر مجاز موسیقی هستیم و اقدام پلیس اطلاعات کشور و نیروی انتظامی در این راه ستودنی است زیرا ما آرامش زندگی و امنیت خود را مدیون این فعالان هستیم./ص

برچسب ها: موسیقی ، رپ ، مافیا ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
بنظر من کلا اهنگا و خواننده های رپ از ایران باید جمع اوری شوند.