پوست اندازی یاهو و استفاده از پلت فرم های همراه

تغییراتی که اخیراً یاهو با استفاده از تکنولوژی وب 2 ایجاد کرد موجب استفاده راحت تر این سرویس دهنده در پلت فرم های همراه شد.

نیما محسنی کارشناس فناوری اطلاعات با بیان این که کاربران سرویس یاهو باید خود را همراه تکنولوژی های جدید این سرویس دهنده کنند به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نزدیک به 3 سال بود که یاهو پوسته خود را عوض نکرده بود و برای سهولت بیشتر و جلب رضایت کاربران خود لازم بود تغییراتی را در سرویس دهنده های خود ایجاد کند.

وی افزود: به طور حتم این پشت اين پوست اندازی تغییر تکنولوژی نیز وجود دارد و ارتباط بین کاربر و سرویس دهنده به مراتب ساده تر از قبل خواهد بود.


محسنی تاکید کرد: با تغییرات حاصل شده در یاهو بسیاری از کاربران موبایل ها و تبلت ها به راحتی از این سرویس دهنده در پلت فورم های همراه خود استفاده می کنند و این در حالی است که قبل از پوست اندازی یاهو استفاده از این سرویس دهنده در پلت فورم های همراه به سختی همراه بود.

وی خاطر نشان کرد: نیازمند چنین تغییراتی در سایت های ایرانی نیز هستیم و باید کم کم به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید و همراه شدن با آن ها پیش رویم./ع2

برچسب ها: یاهو ، تکنولوژی ، فرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار