رد يابي سايت هاي غير مجاز در دستور پليس فتا

با اقدام ماموران پليس فتاي استان اردبيل، دو سايت غير مجاز فروش محصولات بهداشتي شناسايي و کشف شد.

 
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران رئيس پليس فتا استان اردبيل گفت: ماموران پليس فتاي در هنگام رصد و پالايش اينترنت، دو سايت را که اقدام به فروش اينترنتي داروهاي غير مجاز مي کردند را شناسايي کردند.  
سرهنگ  اکبر اميني  افزود: با هماهنگي مقامات قضايي و اقدامات گسترده در نهايت مديران سايت ها و مکان هاي نگهداري داروها شناسايي و کشف و در عملياتي چهار نفر از اداره کنندگان سايت ها که همگي تحصيلات دانشگاهي داشتند ،دستگير شدند.  
رئيس پليس فتاي استان اردبيل ادامه داد: در عملياتي ديگر از محل نگهداري داروها ، مقادير قابل توجهي لوازم آرايشي و بهداشتي و چندين قلم داروي غير مجاز کشف و ضبط شد.  
وي  اظهار داشت: متهمان در تحقيقات بعمل آمده گفتند:  اجناس را بعد از ثبت سفارش در اينترنت از طريق پست در اختيار مشتريان مي گذاشتند و محصولات بهداشتي را از بازار اردبيل تهيه و به مجاز يا غير مجاز بودن آن توجهي نداشتند.  
سرهنگ اميني با اشاره به تاييد غير مجاز بودن لوازم مکشوفه از متهامان از طريق اداره بهداشت استان، خاطر نشان کرد: شهروندان بايد در خريدهاي اينترنتي بيشتر مراقب باشند تا نگذارند تعدادي کلاهبردار و سودجو از اين طريق به اهداف خود برسند. /ل
 

برچسب ها: رد یابی ، سایت ، غیرمجاز ، پلیس ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار