اعزام کاروان سلامت داوطلبان به مناطق محروم

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از اعزام کاروان سلامت از استان های توانمند به نیازمندان به منظور ارائه خدمات بهداشتی – درمانی رایگان از بهمن ماه خبر داد.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برخی استان ها نیازها و محرومیت های بیشتری در بحث سلامت دارند و به همین دلیل در طرح اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم اعزام این کاروان ها از دیگر استان ها که امکانات بیشتری دارند به مناطق محروم آغاز می شود.

وی ادامه داد: برای نخستین بار بهمن ماه جاری این کاروان متشکل از 11 پزشک متخصص از استان های تهران و اصفهان به منظور ویزیت رایگان و تقبل هزینه های دارویی و درمانی بیماران نیازمند به سیستان و بلوچستان اعزام می شود.

وی گفت: با توجه به نیازسنجی های که صورت گرفته در این سازمان بیماران این استان ها بدلیل محرومیت و به پزشکان متخصص مخصوصا در زمینه بهداشت دهان و دندان، مامایی، پزشک زنان، داخلی، جراح عمومی و پزشک گوش و حلق و بینی دارند در اولویت این اعزام ها قرار گرفتند.

لازم بذکر است، سازمان داوطلبان با اتکا به مشارکت اعضا متخصص در امر درمانی اکنون بیش از نیم قرن است که با هدف حمایت از ارزشمندترین عناصر و سرمایه های جامعه یعنی بهداشت و سلامت اقشار محروم جامعه، فعالیت خود را ادامه می دهد./ز

برچسب ها: اتکا ، بهداشت ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار