حجت الاسلام اكرمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آقاي احمدي‌نژاد مشکلات امروز ما "پاسخگويي" مي‌طلبيد نه "سخنگويي"

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه امروز مشکلات کشور ما با حرف زدن و‌ سخنگويي حل نمي‌شود، گفت: رئيس‌جمهور به زمان و بودجه باقي مانده از اين دولت توجه کند و ببيند در اين زمان باقي‌مانده مي‌تواند طرح‌هاي نيمه‌کاره را به پايان برساند.

حجت‌الاسلام سيد رضا اکرمي عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره نطق روز 4‌شنبه رئيس‌جمهور در صحن مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: سخنان احمدي‌نژاد را با دقت شنيدم و نکات آن را يادداشت کردم، به نظرم درباره اين صحبت‌ها  ذکر سه نکته ضروري است.

حجت‌الاسلام اکرمي با بيان اينکه صحبت‌هاي احمدي‌نژاد يک طرفه بود، عنوان کرد: احمدي‌نژاد فقط سخنگوست و نمي‌خواهد پاسخگو باشد، به همين دليل هم وقت نمي‌گذارد سخنان نمايندگان را بشنود.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: امروز مشکلات کشور ما با حرف زدن و‌ سخنگويي حل نمي‌شود، بلکه اين مشکلات با عملياتي شدن قوانين موجود و تخصيص بودجه کافي به طرح‌هاي عمراني  برطرف خواهد شد.

وي دراين باره به برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه 91 اشاره کرد و گفت: اين‌ها از جمله قوانيني هستند که تصويب شده اما به درستي اجرايي نشده اند؛ رئيس جمهور بيش از هرچيز دراين مورد مسئول است و بايد پاسخگو باشد.

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي همچنين به تاکيدات احمدي‌نژاد براي به پايان رساندن تمام طرح‌هاي آغاز شده در اين دولت اشاره کرد و گفت: قرار نيست تمام کارها با دولت احمدي‌نژاد آغاز و با خاتمه دولت وي به پايان برسد.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز ضمن اشاره به طرح نيمه کاره اي چون " طرح هدفمندي يارانه‌ها"و "مهر ماندگار"، در اين باره افزود:‌ رئيس‌جمهور بايد به زمان و بودجه باقي مانده از اين دولت توجه کند و ببيند در اين زمان باقي‌مانده مي‌تواند طرح‌ها و برنامه‌هايي که نيمه‌کاره مانده است را به پايان برساند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار