رودهن/جابری انصاری :

حساسیت نظارتی خاصی بر قاچاق فیلمها در شهرستانها داریم

مدیر سیانت و حمایت از آثار فرهنگی گفت :در حوزه مبارزه با قاچاق فیلم ها با تشکیل ستادهای مختلف در کل کشور ،در این رابطه حساسیت خاصی ر تهران و شهرستانهای پایتخت داریم .

جابری انصاری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : ما نیازمندیم آثاری در حوزه موسیقی به بازار بیاید که نیاز قشر جوان کشور باشد ما با این همه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی که داریم و این همه هنر غنی که در کشور ما موجود است و در واقع خمیر مایه آن هم وجود دارد باید بتوانیم مقابل فرهنگ تهاجمی غرب با موسیقی های مبتذل و پوچ بایستیم .

وی در ادامه این مطلب در مورد تشکیل ستادهایی برای مقابله قاچاق فیلم ها در کل کشور و شهرستانهای استان تهران افزود :28 ستاد برای مقابله با قاچاق فیلمها تشکیل داده ایم و این ستادها در استانها و شهرستانها فعالیت می کنند .

مدیر سیانت و حمایت از آثار فرهنگی تصریح کرد :ما با ادامه این کار و افزایش دامنه نظارت شاهد این موضوع خواهیم بود که عرضه محصولات فرهنگی در حوزه های مختلف از فیلم گرفته تا لوح فشرده موسیقی در سطح کشوربه صورت ساختارمند و هدفمند این کار ادامه داشته باشد .

جابری انصاری اظهار داشت :ما به عنوان ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی در همه زمینه ها نظارت لازم را خواهیم داشت که این موضوع در حوزه موسیقی از شدت زیادی برخوردار خواهد بود وهمه این محصولاتی که در قالب لوح فشرده بیرون می آید همه باید هلوگرام داشته باشند و مرکز توذیع کنند ه ملزم هستند که این هلوگرام را بروی محصولات خود الهاق کنند در غیر این صورت محصولات جمع آوری می شود ما تهران را با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد استان تهران کار های نظارتی آن را انجام می دهیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.