"كامنتري مگزين" مدعي شد:

دولت آلمان هم تحريم هاي ضد ايراني را دور مي‌زند

"مايكل روبين" در گزارشي كوتاه در نشريه "كامنتري مگزين" تحت عنوان "آلمان به شركتهاي بازرگاني براي دور زدن تحريم ها كمك مي كند." مدعي شده كه دولت آلمان در پي گسترش روابط بازرگاني با جمهوري اسلامي ايران برخلاف تحريم ضد ايراني وضع شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از كامنتري مگزين، نويسنده در اين گزارش مختصر به ادعاي مطرح شده از سوي "مايكل اسپاني" رئيس فروم آزادي براي خاورميانه" و رئيس كارزار ضد ايراني "بمب را متوقف كنيد" پرداخته است.

وي اخيرا مدعي شده بود كه مقام هاي بلندپايه اتاق بازرگاني ايران – آلمان اخيرا با يكديگر در هامبورگ ديدار داشته اند و در اين نشست بر حمايت دولت المان از سرمايه گذاري در ايران بر خلاف تحريم هاي ضد ايراني وضع شده از سوي آمريكا و اتحاديه اروپا تاكيد شده است. 

وي همچنين مدعي شده كه در اين نشست دو طرف بر ارائه "برنامه اي راهبردي" در حوزه "سرمايه گذاري در حوزه هاي نفتي و گازي" تاكيد كرده اند.

"مايكل روبين" در گزارش خود اظهار داشته "اتاق بازرگاني ايران و آلمان يكي از مراکز اصلي است كه وظيفه حفظ روابط ميان ايران و آلمان را برعهده دارد."

وي همچنين مي افزايد كه اسپاني مدعي شده است كه در نشست مذكور "طرف آلماني بر كمك به جمهوري اسلامي ايران به منظور تاسيس دفاتر بازرگاني در آلمان تاكيد كرده است و اظهار داشته كه دولت آلمان در زمينه اقتصادي و بازرگاني از ايران حمايت خواهد نمود." 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار