جوكار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضاي آژانس در سفر خود حسن‌نيت نشان دهند/ گروه 1+5 به قوانين پايبند باشند

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: اعضاي آژانس بايد حسن نيت خود را در سفر خود به ايران نشان دهند، غرب نبايد تصور كند كه مي‌تواند از طريق تحريم‌ها و ايجاد فشار به نظام جمهوري اسلامي ايران، نتايج مورد توقع خود را بدست آورد.

"محمد صالح جوكار" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره سفر اعضاي آژانش انرژي اتمي به كشورمان اظهار داشت: اعضاي آژانس بايد حسن نيت خود را در سفر خود به ايران نشان دهند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران بارها تعهد و پايبندي به قوانين بين‌المللي را نشان داده است، در حال حاضر آژانس انرژي اتمي و گروه 1+5 بايد به پاينبدي خود را به قوانين نشان دهند.

وي با انتقاد از تحريم‌هاي ظالمانه عليه ايران ادامه داد: غرب نبايد تصور كند كه مي‌تواند از طريق تحريم‌ها و ايجاد فشار به نظام جمهوري اسلامي ايران، نتايج مورد توقع خود را بدست آورد.

اين نماينده مجلس گفت: غرب و آژانس نبايد به دنبال بهانه‌گيري باشند بلكه از طريق مذاكره اعتمادساز زمينه نتيجه موثر گفتگوها را فراهم كنند.

وي خاطرنشان كرد: غرب بايد حق بين‌المللي كشور ما در خصوص استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي به رسميت بشناسد چراكه تاكنون ايران در چارچوب قوانين و معاهدات بين‌المللي عمل كرده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سفر ، اعضای ، آژانش ، اتمی ، جوکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار