هشدار شرکت گاز به سازمان ها و نهادهاي دولتي و عمومي

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی موظفند یک ساعت پیش از آغاز و پایان کار اداری، وسایل گرمایشی را روشن و خاموش کنند؛ در غیر این صورت گازرسانی قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا غروی، با اشاره به اینکه سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی به رعایت دمای هوای 18 تا 21 درجه ملزم هستند ، افزود: شرکت ملی گاز ایران روند مصرف گاز این اماکن را رصد می کند و در صورت رعایت نکردن بخشنامه، گازرسانی قطع خواهد شد.

وی گفت: سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور باید وسایل گرمایشی را در روزهای تعطیل هم خاموش کنند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که برخی سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی برای گاز مصرفی به این شرکت بدهی دارند، افزود: در بخش گاز خانگی، مردم در پرداخت بهای گاز مصرفی همکاری خوبی دارند.

غروی تاکید کرد: اما برخی سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی به این شرکت بدهی دارند و باید در مهلتی که در قبض گاز مصرفی نوشته شده است، پرداخت کنند.

غروی گفت: چنانچه برای پرداخت بدهی بهای گاز مصرفی اقدام نشود، شرکت ملی گاز ایران ناگزیر به قطع گاز خواهد بود.

وی افزود: شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور گازرسانی می کند و منابع مالی مورد نیاز از محل گازبها تامین می شود، بنابر این از مشترکان درخواست کرد با پرداخت بموقع بهای گاز مصرفی ، این شرکت را در اجرای طرح ها و خدمات رسانی یاری کنند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران همچنین از مشترکانی که از بخاری گازی استفاده می کنند، خواست ضمن رعایت اصول ایمنی از مسدود کردن کامل منفذ ‌ورود هوا خودداری کنند تا اکسیژن کافی تامین شود./ر
برچسب ها: هشدار ، قطع ، گاز ، صرفه جویی ، نهادها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار