زندگی موسوی و کروبی به روایت هاشمی/ جواد لاریجانی شاگرد اول 9 دی امسال/ راهبرد سه گانه انتخاباتی جریان انحراف/ جزئیات جلسه 30 نفره فتنه با اصلاحات و...

خبرنگاران در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*در جلسه 30 نفره جریان فتنه با اصلاح طلبان، بحث های مفصلی درباره حضور یا عدم حضور آنان در انتخابات شده است. موسوی خوئینی ها طرفدار حضور در انتخابات با شرط آزادی زندانیان و رفع حصر از موسوی و کروبی بوده است. عبدالله نوری گفته شرط گذاری برای نظام خنده دار است و باید در هر شرایطی در انتخابات شرکت کنیم . خاتمی هم از ضرورت حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفته است.

*شنیده ایم که هاشمی رفسنجانی در دیدار تعدادی از دانشجویان، خبر از زندگی آزاد موسوی و کروبی داده و گفته است من که پیگیری کردم گفتند حصر این افراد تقریبا برداشته شده است. برخی نزدیکان کروبی هم مدعی شده اند کروبی در حال حاضر زندگی بدون حصر داشته و تنها تیم حفاظتی با خود دارد.

*در جلسه اخیر اصلاح طلبان مصوب شده که به صورت نامه یا حضوری و یا تلفنی به صورت گسترده از مواضع اخیر عسگر اولادی تقدیر به عمل آورند. در این جلسه درباره نگارش نامه محمد خاتمی به عسگر اولادی و انتشار علنی آن هم بحث هایی مطرح شد که اکثریت حاضران آن را به ضرر عسگراولادی دانستند.

*گروهک منافقین که آواره پادگان های بغداد شده در پیامی به تیم های داخلی اش راهبرد مضحک "سه ب" را برای به آشوب کشیدن کشور در آستانه انتخابات و در نهایت سرنگونی نظام ارسال کرده است. شعار سه ب، از این فرمان گرفته شده است: بند از بند بند رژیم بگسلید!

* جلسه انتخاباتی طیف مجاهدین و مشارکت در هفته گذشته برگزار شد. اکثر حاضران معتقد بودند پس از دو سال سکوت چگونه می شود بدنه حامیان را برای ورود به انتخابات اقناع کرد؟ نمی شود پس از دو سال سکوت حالا دم از فعالیت سیاسی زد. در حالی که موسوی سکوت کرده ما چه بگوییم؟ این جلسه بدون جمع بندی خاصی پایان یافت.

*حمیدرضا جلایی پور در جلسه ای گفته تنها محمد خاتمی می تواند باعث اجماع اصلاح طلبان شود. وی همچنین از بررسی گزینه اصولگرای معتدل در صورت نیامدن خاتمی در اردوگاه اصلاح طلبان سخن گفته است.

*علیرغم تکذیب دفتر آیت الله شاهرودی مبنی بر عدم کاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست جمهوری، حلقه انحرافی در حال ترویج شایعه راه اندازی ستادهای انتخاباتی آیت الله شاهرودی است.

*برخی اطرافیان هاشمی رفسنجانی می گویند پس از انصراف ناطق نوری از کاندیداتوری، گزینه مطلوب هاشمی در حال حاضر حسن روحانی است. این افراد مدعی هستند در صورت نیامدن روحانی، وی از کاندیداتوری ولایتی و سپس لاریجانی حمایت خواهد کرد.

*رفتار 48 زائر ایرانی ربوده شده در سوریه، گروگان گیران را سخت تحت تاثیر اخلاق و منش آنها قرار داده بود به گونه ای که در هفته های اخیر به امام جماعت زائران که یک روحانی بود اقتدا می کردند و نماز خود را به جماعت می خواندند.

*برخی منابع از احتمال نگارش نامه عفو از سوی علی اکبر جوانفکر و قرار گرفتن نام وی در لیست عفو 22 بهمن خبر می دهند. حامیان جوانفکر می گویند وی در صورت آزاد شدن، از رئیس جمهور حکم معاونت خواهد گرفت.

*در ارزیابی های صورت گرفته درباره عملکرد صدا و سیما در سالگرد 9 دی، مباحث مطرح شده توسط محمدجواد لاریجانی از حیث تبیین فتنه 88، بازخوانی نقش عوامل داخلی و خارجی و ارزیابی مدیریت رهبر انقلاب در مهار فتنه88، بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.

*راهبرد انتخاباتی جریان انحراف برای انتخابات ریاست جمهوری عبارت است از:1-در پاسخ به عدم حل مشکلات کشور باید افراد و نهادهایی را مقصر جلوه دهیم و در مواردی هم که نمی توانیم مقصر پیدا کنیم از نداشتن اختیار سخن بگوییم. 2-باید دو قطبی ها و دوگانه های انتخاباتی را در قالب مافیا و دیو و فرشته رقم بزنیم. 3-مطالبات همه طیف ها از بی بندوبارها گرفته تا حزب اللهی ها از زبان ما گفته شود.

*سازمان امنیت ترکیه(میت) در نامه ای به اردوغان نخست وزیر ترکیه خواستار خروج هر چه سریع تر این کشور از بحران سوریه شده است. سازمان "میت" تاکید کرده اگر امروز پای خود را از بحران سوریه بیرون بکشیم بهتر از فرداست چرا که همگرایی میان مخالفان بشار اسد تبدیل به واگرایی شده و مطمئنا در سال های آینده ترکیه با چالش بزرگی به نام تکفیری ها و القاعده مواجه خواهد شد.

*آمریکا و اسرائیل دو راهبرد را در قبال سوریه اتخاذ کرده اند. راهبرد اول ادامه نبردها در سوریه و تخریب زیر ساخت های این کشور همچون تاسیسات آب و برق و گاز و مخابرات و راه ها و فرودگاه ها و در نهایت به زانو در آوردن دولت و ارتش این کشور است. راهبرد دوم هم تجزیه سوریه و تقسیم این کشور به سه بخش کردی، سنی و علوی است تا دیگر کشوری به نام محور مقاومت از نقشه مقاومت محو شود.

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، اخبار ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار