کارگران داراي مهارت در استان تهران تعيين سطح مي شوند

مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان تهران گفت: کارگران داراي مهارت که تعيين سطح نشده و فاقد مدرک معتبر در حرفه هاي صنعت ساختمان هستند ، شناسايي و به اين اداره کل معرفي مي شوند.

حميدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در خصوص مزاياي انعقاد تفاهم نامه همکاري ميان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت هاي اجتماعي شهرداري گفت: اين تفاهم نامه در راستاي استفاده هر چه مناسب تر از ظرفيت هاي آموزشي منعقد شده است.
وي افزود: اين اقدام در راستاي بهره مندي هرچه مطلوب تر از توانمندي ها و قابليت هاي آموزشي اين مجموعه و رويکرد جديد مبني بر آموزش، توليد، بازاريابي و تضمين فروش و حل معضل بيکاري در سطح استان است.
خانپور در ادامه تصريح کرد: در اين تفاهم نامه اطلاع رساني در خصوص مهارت هاي فني و حرفه اي به شهروندان در خانه هاي کارآفريني سراي محلات مناطق، ثبت نام و معرفي متقاضيان حرفه آموزي به فني و حرفه اي، اختصاص فضاهاي کارگاهي و آموزشي جهت برپايي دوره هاي اختصاصي در حد امکان و همکاري در همايش، سمينار، مسابقه و جشنواره، موضوعات صنفي و کارآفريني مورد حمايت قرار گرفته است.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي کشور خاطرنشان کرد: شناسايي، ساماندهي و معرفي کارگران داراي مهارت که تعيين سطح نشده و فاقد مدرک معتبر در حرفه هاي صنعت ساختمان هستند اختصاص و در اختيار گذاردن مراکز سامانه هاي کارگري مناطق جهت برگزاري آزمون، هماهنگي جهت اختصاص فضاهاي آموزشي و سراي محلات به مديران و موسسان آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي و همکاري در توسعه طرح هاي استاد شاگردي و توسعه فرهنگ مهارت آموزي به روش نوين براي کودکان 4 سال به بالا و همکاري در خصوص ساماندهي مشاغل خانگي از ديگر زمينه هاي همکاري ميان اين دو نهاد است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار