مازندران /

انتخابات 92 خاکریز نظام در برابر دشمن

اگر خاکریز دوران جنگ تحمیلی شلمچه بود هم‌اکنون خاکریز پای صندوق‌های رای در انتخابات آینده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در بیست‌و نهمین سالگرد شهادت بسیجی شهید قربانعلی مسافر با اشاره به اینکه شهدا حافظان حدود الهی هستند گفت: باید معرفت دینی خود را بالا ببریم، و بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم زیرا اگر خاکریز دوران جنگ تحمیلی شلمچه بود هم‌اکنون خاکریز پای صندوق‌های رای در انتخابات آینده است.

سردار میرشکار افزود : کلید واژه انتخابات آزاد یکی از مواردی است که از تیر امسال از سوی برخی افراد کلید خورد درصورتی که در اواخر ماه گذشته نیز همه سران و اعضای گروهک‌های معاند ایران گرد هم جمع شدند تا به هر نحوی انتخابات آینده را زیر سئوال ببرند البته مریم رجوی، رضا پهلوی به همراه سران فتنه نیز دنبال انتخابات آزادند که می‌توان با یک تحلیل متوجه اتصال سران فتنه با سران استکبار شد.

باید هوشیار باشیم و نگذاریم بار دیگر فتنه‌ای شکل بگیرد.

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت :شهدا با نثار خون‌شان امنیت، آسایش، راحتی، عزت، افتخار و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی افزود: آنها از مرز و بوم، دین، ناموس و وطن اسلامی خود دفاع کردند و نمونه‌ دیگر معامله حافظان حدود الهی با خداوند در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 توسط مردم آمل اتفاق افتاد که طی چند ساعت 40 شهید از این شهرستان در مقابله با کمونیست‌های سرسپرده جان خود را به کف گرفتند.

میرشکار با اشاره به اینکه چند روز گذشته یکی از مسئولان دانشگاهی در آمریکا گفت که این کشور از جنگ روبرو با ایران می‌ترسد، گفت: این ترس و وحشت استکبار جهانی از ایران به برکت خون شهدا است ولی آنها در جنگی پنهان و تحریم هوشمند اقتصادی نبرد در فضای سایبری را پیش گرفته‌اند و با ترور دانشمندان هسته‌ای، نخبگان علمی و چهره‌های شاخص کشور به فکر ناآرام‌سازی فضای سیاسی جامعه هستند.

وی تصریح کرد: در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز با حضور گسترده به عنوان سرباز ولایت عمل کنیم و گوش به فرمان اوامر رهبر انقلاب باشیم./س

برچسب ها: خاکریز ، صندوق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.