شهرداری منطقه 18:

بهره برداری و ایمن سازی شاهراه های ارتباطی پرتردد منطقه 18

شهردار منطقه 18، از بهره برداری و ایمن سازی شاهراه های ارتباطی و معابر پرتردد منطقه 18، با هدف کاهش بار ترافیک و سوانح احتمالی رانندگی، خبر داد.

محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور کاهش بار ترافیک و سوانح احتمالی رانندگی، طرح ایمن سازی شاهراه ارتباطی و معابر پرتردد محلات حسینی فردوس، بهداشت، تولید دارو و ولیعصر شمالی، در حال بهره برداری است.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: حوزه حمل و نقل ترافیک در راستای تحقق اهداف این طرح، اقداماتی را نظیر مرمت بخشی از نرده های ترافیکی بلوارهای معلم و مدائن، بهسازی 8 نقطه ازمعابر خیابان های تختی، سپیده شمالی و بلوار معلم در امر تردد معلولان و جانبازان انجام داده است.
صارمی زاده در ادامه گفت: نصب تعداد 350 شب رنگ چشم گربه ای در بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان شهدای دانش و جانمایی تعداد 170 استوانه ترافیکی استاندارد در میدان شهدای دانش آموز، بلوار و بزرگراه آیت الله سعیدی به منظور جلب رضایتمندی شهروندان افزایش و ایمنی شاهراه های ارتباطی و معابر پرتردد منطقه 18، از دیگر اقدامات اجرایی این طرح است.
وی با اشاره به طرح های دیگر شهرداری منطقه 18 گفت: ارزیابی عمده ترین معضلات شهروندان محله یافت آباد جنوبی با حضور شورایاران این محله و جمعی از مدیران دوائر منطقه 18، با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان و جلب رضایتمندی آنها، از طرح های دیگر شهرداری منطقه 18 است.
صارمی زاده در پایان به نحوه اجرای این طرح افزود: معضلاتی از جمله مرمت بهسازی روکش آسفالت کوچه شریفی منشعب از خیابان باقری، سرپوشیده نمودن انهار خیابان شهید بابایی، اجرای سرپوشیده کردن پیچ ارشد آباد در این خیابان، رفت و روب معابر و لایروبی مستمر انهار خیابان شهید باقرپور رفع مشکلات دیگر این محله، از اقدامات اجرایی این طرح است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار