وکیل مدافع شیطان!

یکی از اشکالاتی که رهبر انقلاب مکرر به رسانه های ارزشی وارد می دانستند فاصله زیادشان با عرصه حرفه ای و به قول معروف دسته یک باشگاه های خبررسان جهانی بود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ سایرن در جدیدترین نوشته خود آورده است:

یکی از اشکالاتی که رهبر انقلاب مکرر به رسانه های ارزشی وارد می دانستند فاصله زیادشان با عرصه حرفه ای و به قول معروف دسته یک باشگاه های خبررسان جهانی بود. آنجا که صحبت رسانه های دجال از جمله گروه های متعدد وابسته به صهیونیسم بین الملل مطرح بود دیگر کسی انتظار مقابله و مقاومت از رسانه های متعهد داخلی نداشت چرا که سطح کار حرفه ای در ایران به کل محدود در یک یا چند رسانه بود.

 اوج غیرحرفه ای عمل کردن رسانه های داخلی در ایام فتنه بروز یافت آن جا که دشمن با همه گیر کردن شایعات خودساخته کنترل امور را در مقاطعی کامل به دست گرفت. در این میان نباید ساده از نقش پادوهای داخلی و خبائث وطنی گذشت. آنها که به واسطه انتساب به آقازاده "یک خانواده گردن کلفت" یا سایر زخم خوردگان از انقلاب برای سقوط جمهوری اسلامی تایمر معکوس بر سر در سایت ها و روزنامه هایشان نصب کرده بودند و پیشاپیش سهم شان از آینده کشور را رزرو شده می دانستند. اما از "مکر خداوند متعال" نجات نیافتاند.

چاره چیست! هیچ کس سامورایی های بی ارباب را در بازی بزرگان راه نمی دهد. اربابان بزرگ که با کیفرخواست های چند صد صفحه ای و قطر پرونده خود دست به گریبان اند این میان سر "بازتاب" ها در دامن کیست؟ یک راه تامین "نان" آجر شده رسانه ای که بی مایه ایام را در روزگار فیلترینگ طی می کند این است که "استیل مبارزه" را ترک نکند و حرفه ای ادای دست به گریبان بودن در کف میدان نبرد با رزمندگان رسانه ای جبهه حق را دربیاورد.

ناسزا گفتن به "باشگاه خبرنگاران جوان" و "وطن امروز" یعنی کفگیر به ته دیگ سیاهی لشکر رسانه ای غرب خورده، یعنی بی مایه فتیر است برادران انگلیسی! سناریوی کامل "بی پولی" را در طول چند ماه گذشته خانم خبرنگار بی کس شده که خود را "جوجه اردک زشت" می نامد روی پرده برد و اتفاقا تا اندازه ای موفق هم بود! به گمانم موفق شد از صدای آمریکا چند چک صد دلاری دریافت کند و اجاره یک اتاق مشترک با چند روس را بپردازد! به هر حال هر دم تکان دادنی یک پاداشی دارد.

این پرونده جدید "اخلاق مداری" ورشکستگان بنیاد خیریه پسته هم عجیب بوی سناریوی "بی پولی" را می دهد. بازیگر دسته چندمی که بی نقش می ماند حاضر است نقش "مرده" را هم بازی کند چه برسد به "وکیل مدافع" افتخاری! اما انگار انگلیس ها فراموش کرده اند سناریونویسی را به پادوهای شان آموزش دهند. فاسق غیبت ندارد آقایان مگس وزن! متجاهر به فسق را با قوانین اسلامی وضع شده برای مومنین و مومنات نمی توانید نجات دهید! راستی! "روباه" وکیل مدافع اسلام نخوانده می خواهد چه کار؟! به قول حضرت امام رحمه الله علیه بفرمایید یک شرحی هم از لندن بر عروه الوثقی بزنید علماء استفاده کنند!

آن جاسوسان خبرنگارنمای فاسقی که رسانه بی مایه فیلتر شده ای مثل "فلان" خود را برای عفت و ایمان نداشته اش پرچم کرده در جواب رو شدن بی آبرویی های رسانه ای اش گفته: "این ها گمان می کنند اینجا هم مثل ایران است که تا با یکی رابطه برقرار می کنیم ازدواج کنیم و یک عمر بسوزیم و بسازیم!"

این یک معادله ساده است که برای حل آن نیازی به پادرمیانی ملکه یا پاپ نیست... آنها که "ازدواج" را غیر عرفی و رسمی عقب مانده می شمارند راهکارشان برای زندگی مشترک چیست؟!

بگذریم! کسانی که برای آبکشی پرونده جاسوسان چند جانبه اویزان تیتر روابط آن چنانی شان می شوند همان ها هستند که برای حفظ ناموس اغتشاشات یعنی "شایعه تقلب" حاضر شدند لیست کشته شدگان فتنه 88 را تا رقم معنی دار "72" بالا ببرند. یادتان هست پرونده کشته سازی ها را چه کسانی آشکار ساختند؟ رسانه های ایران در مسیر حرفه ای شدن اسلامی قرار دارند و این تازه آغاز جنگی تمام عیار است. پروژه های موفق رسانه ای یکی پس از دیگری داد استکبار جهانی را درآورده و قطعا اوضاع جبهه شیاطین بعد از این وخیم تر خواهد شد.

از افتخارات رسانه های حرفه ای کشورمان این است که تعامل خبری با دستگاه های امنیتی را برای خود و مجموعه شان "افتخار" می شمارند. به قول معروف یک ایران است و 70 میلیون اطلاعاتی! دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اطمینان داشته باشند اتیکت امنیتی بودن یا همکاری با دستگاه های امنیتی در ایران موجب افتخار و کسب آبروی مضاعف است. سرشکستگی بماند برای آنها که پوند کثیف انگلیسی را دود می کنند و از حرفه ای گری هیچ نیاموخته اند جز دریوزگی برای کسب درصد بیشتر از مالیات شهروندان بیچاره بریتانیای صغیر! هوای وطن فروشی را از سلطنت طلبان بیاموزید که خون می خورند و یکدیگر را می درند اما ارباب را فریب نمی دهند!

ماجرای فریب انگلیس ها با تهیه نظرسنجی های اغراق آمیز پیرامون نتایج انتخابات و سلایق فرهنگی مردم ایران خود یک پرونده مفصل است که برای قطع نشدن آب باریکه ارتزاق سایت بی صاحب مانده "بازتاب" در این مقال به آن نمی پردازیم. باشد که روباه خود کدهای مستتر در پرونده های قدیمی را دریافت کند و از نو بانیان 9 ماه سرگردانی تحلیل گران و اندیشمندان آمریکایی- انگلیسی را تنبیه کند. همان ها که غرب را برای اجرای طرح دسته چندم "انقلاب مخملی" در ایران مجاب کردند. صحبت از کسانی است که تلاش داشتند با دور زدن مردم و بستن چشم رسانه های آگاه ویلای خصوصی پهلوی را از نو پس بگیرند. آنجا "نمک به حرامی" همین خبائث داخلی تهیه کننده نظرسنجی های کذایی رو شد که طوفان 9 دی وزیدن گرفت و فتنه و رسانه های فتنه پرور و اذنابش را بایگانی تاریخی کرد.

مشکل اینجاست که هیچ دستگاه امنیتی دیگر حاضر نیست با طناب پوسیده جاسوسان خیانت پیشه ایرانی به ته چاه ویلی دیگر سقوط کند.ملکه سیفون را کشیده است جاسوسان عزیز! متاسفیم!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار