ادامه واکنش‌ها به مرگ وبلاگ نویس آمریکایی

دولت اوباما همه را ناامید کرده است

دوست آرون سوارتز در واکنش به اظهارات دادستان ایالت ماساچوست در دفاع از سیستم قضایی آمریکا، جوابیه‌ای را در پاسخ به وی منتشر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری ماشابل نوشت: "لارنس لسیگ" دوست آرون سوارتز و فعال سیاسی، یک هفته پس از مرگ مشکوک آرون سوارتز، فعال و برنامه‌نویس مشهور اینترنتی احساس خود را نسبت به مرگ وی در یک پست اینترنتی بیان و در پاسخ به اظهارات دادستان ایالت ماساچوست جوابیه‌ای را منتشر کرده است.

وی اظهارات خود را با این سؤال آغاز می‌کند که چرا آرون سوارتز به 13 فقره جرم محکوم شد؟

لسیگ در یک اظهار نظر احساسی عنوان می‌کند که از زمان مرگ دوستش تا کنون نخوابیده است. وی گفته است: من در تمام این مدت در تلاش بوده‌ام  تا جوابی برای سؤالات خودم پیدا کنم و توضیحی برای اتفاقات اخیر بیابم.

اتفاقات اخیر موجب نامیدی شدید از دولت اوباما و به‌ویژه دادستان ماساچوست (کارمن اورتیز) شده است. وی در صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرده است که بهتر بود خانم اورتیز به‌جای دفاع تمام و کمال از سیستم قضایی آمریکا و همکارانش در این سیستم اندکی سکوت می‌کرد.

وی در پایان افزود: "ما به چنین افرادی تبدیل شده‌ایم و حتی متوجه این موضوع هم نیستیم. ما حتی متوجه خشونتی که وارد قانون آمریکا شده است نیز نیستیم. ما چنان دولت شایسته‌ای داریم که با رفتار خود موجب مرگ یک کودک می‌شود".

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار